Vaksinen river i dna’et mitt og gjør meg rar

Det er nå 5 dager siden jeg tok vaksinen, phizer-vaksinen for å være eksakt, og dette blir bare rarere og rarere…

Jeg skulle ikke gjort dette.
Jeg skulle ikke tatt vaksinen.
Jeg skulle hvert fall ikke gjort det uten å rådføre meg enda mer med de selverklærte ekspertene i kommentarfeltene.
Google-ekspertene.
Det er rett og slett vanvittig dumt nå i ettertid å ikke ha hørt mer på yoga-instruktører, lys-dansere, massasje-healere, uføre og et stort antall mennesker med eksamen fra Livets Harde Skole som har samlet mer ekspertise enn all verdens medisinsk personell.

Så nå sitter jeg her da.
Fortsatt med blått krøllete hår på hodet. Det snodige er at håret på lillemannen har blitt helt slett….så nå ser det ut som en heavy-rocker med langt glatt hår og litt lang nese.
Jeg har plutselig fått en trang til å gå med stjernebriller (ikke Stjernen-briller, så gærent har det ikke blitt enda) med relativt møkkete plastglass så verden ser litt snillere ut.
I tillegg til å ha fått tenna på tørk har jeg fått en ubønnhørlig trang til å stikke jordbærdrops i nesa og sniffe lukt i mange minutter av gangen.
Kroppslig sett blir det heller ikke noe bedre kjenner jeg. Morrabrødet er fortsatt borte. Det gjør det selvsagt lettere å tisse om morgenen, men jeg kjenner det bekymrer litt.
Sur i magan har jeg blitt og. Måtte kjøre med alle 4 vinduene oppe fra jobb og hjem i dag (virka en mil) etter å ha sluppet ei bønne på parkeringa rett før jeg satt meg i bilen.
Et lite pluss med alle bivirkningene her er jo at jeg glemmer alle andre skavanker i kroppen som blant annet 40 år med hockey har gitt meg.

Den rareste bivirkningen til nå… Kjøpte meg fisk til å ha på brødskiva…

Hva tenker jeg fremover…

Vel, jeg skal legge bort all tradisjonell medisinsk skrift og knowledge om covid og heller ta frem Facebook og lese meg opp enda mer på hva de virkelige ekspertene sier. Det er klart at alle som husker noe fra svineinfluensaen og/eller kjente noen fra den tiden..de har kunnskap om dette som langt overgår virologer og leger. Dette må jo ut til folket.

Videre er det selvsagt også klart, nå når jeg tenker meg om, at de som gjerne har sett lyset gjennom utstrakt bruk av rocketobakk og alkohol har kunnskap og meninger her som vi vanlige sopper jo burde ta til oss. Vi burde hvert fall ikke høre på myndigheter etc.

Alle dødsfallene er fake news..jeg ser det nå. Alle idrettsfolk som sier de sliter er bare slappfisker som ikke gidder trene mer og heller vil ha penger på Nav.

Jeg har på en måte sett lyset… men ikke så godt da..for de stjernebrillene er skikkelig blasse…

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg