10 setninger alle stortingsrepresentanter lærer idet de velges:

1 – Jeg kan ikke kommentere enkeltsaker

2 – Ja, dette må vi ta tak i

3 – Vi kunne dessverre ikke prioritere dette denne gang

4 – Jeg legger meg flat

5 – Jeg har misforstått reglene

6 – Jeg kan ikke annen enn beklage

7 – Jeg skal selvfølgelig rydde opp i dette

8  – Jeg har handlet i god tro

9 – Jeg fratrer ikke min posisjon

10 – Jeg har full tillit fra ledelsen

Ingen av disse ville selvsagt hjulpet en liten tøddel engang i enkeltpersoners møte med feks Nav..

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg