Det vanskelige snowboardspråket..!!

OL i Sostjky.. Stolskj.. Solskjy.. æsj… OL

Snowboard…. Snøbrett… Slopestyle….

Canadieren kjører…

Kommentatoren bare: oi.. det var en 720 knurtborr med en digg-grab og en backside helvisp med flipp-flopp…

Jeg bare : hææææ?

Nordmannen kjører…

Kommentatoren bare: se der ja..en 360 holdflipp med en 470 duckface og en 320 railcrusher…

Jeg bare : Hææææ?

Amerikaneren kjører…

Kommentatoren bare: Dette var en 360 innovergrab rett i en 760 heelturn med en polvottgrab..med skru..

Jeg bare: hæææææ?

 

Stian Blipp bare: ja dette var en konkurranse med masse attitude og crushes on rails med salto 360 grabmoments for ettertiden..

Andreas Wiig bare: jeg synes nordmannen var best..han satte sin 340 backside bånnski uten helt uten fisthelps….

Jeg bare: Lurer på om Marin Ravn er der og…

4 kommentarer

Siste innlegg