Curling….. Damn, hva skjedde??

Ja; Hva har egentlig skjedd med kosesporten curling?

I dag tidlig etter å ha dæljet til mobilen en 3-4 ganger og så funnet ut at nå er det nok slumring så brakk jeg legemet mitt ut av den varme gode senga… Jeg fant frem klær, tuslet innom toalettet og foretok morgenvannlatingen med kroppen i den sedvanlige 45 graders knekken for å i det hele tatt å få gjennomstrømning. Som morgener flest så bar det så inn på kjøkkenet for å sette på kaffen før jeg tusler tilbake til badet og setter inn linser i mine ellers omtrent totalblinde dådyrglugger…selvfølgelig etter å ha gnukket ut sukater større enn de du finner i julekake før det bærer ut på kjøkkenet igjen og smøring av 1 stk matpakke i påvente av at kaffen skal bli ferdig..

Det jeg så gjorde var egentlig ikke så vanlig… Jeg skjenket opp en kopp kaffe -eller rettere sagt det gjorde kona som nå hadde stått opp og kommet tuslende inn på kjøkkenet i hjemmestrikket pysj, heklet topp og en hårsveis flottere enn en blomsterbukett… Matpakken ferdig smurt og så tok jeg med meg kaffekoppen inn i stua og satte på tv’n for å se hva som rørte på seg i Russland annet enn hjernedøde idioter som løper rundt å banker homofile…. hva var så på tv… jo Curling !!

Men så kommer sjokket.. for hva ser jeg…

-jeg ser kortklipte striglede børsmeglere i skreddersydde grilldresser med små landslagsflagg på…

-jeg ser muskelbunter i litt for små piquet-skjorter og så stramme romper at chippendales står klar med signing-blokka..

-jeg ser striglede menn i t-skjorter med bicepser som nærmest sprenger ermene…

-jeg ser tullegutter i hallikklær…

Hva i all verden har skjedd???

-Hvor i all verden er de koselige curlinggutta med rullingsen i munnviken?

-Hvor er curlinggutta med ølmage og åpen jakke?

-Hvor er curlinggutta med whisky-røsten?

-Hvor er curlinggutta som kom rett fra puben på hjørnet

-Hvor er curlinggutta med smilet på og burgerdressingflekker på t-skjorta?

-Hvor er curlinggutta…?

16 kommentarer

Siste innlegg