Endelig vann i Oslo…

….og da ere streik selvfølgelig!!

De siste dagene har politikere med Abid Raja i spissen gitt seg ende over på grunn av det udiskutable faktum at 150 000 barn i Norge ikke kan svømme..og flesteparten av disse kommer fra Oslo og omegn..

Vel, nå er det vann..overalt.. Nettavisen kan sogar fortelle at hele Oslo ligger under vann..

Nå kunne jo da seff alle lærere innkalt til en ekstra uke med skole og oppmøte Solli plass for lenger ned mot sentrum kommer man vel ikke? Svømmetrening for nybegynnere i kulpen bak slottet før man tar svømmeknappen fra slottsplassen til Stortingstrappa..

Viderekommende får lov å trene ryggsvømming på Egertorget og crawl i Lille Grensen. På Oslo S er det trening på snorkling etter narkomane som sov da regnet begynte før dagen avsluttes med butterflytrening i bakken oppover mot Jordal..

Gratis svømmetrening er ikke å forakte.. Særlig ikke i en by der byråden ikke har råd til 500 tusen til å holde ishaller åpne men glatt har råd til 4 mill til nyansatte for å reklamere for OL2022…

9 kommentarer
    1. Ja i dag kan alle barna svømme eller burde kunne 😀 Jeg gikk glipp av været, landet ikke før midnatt i går. Nå må jeg ut å bunkre, svigers kommer fra Frankrike i morgen og blir i 2 uker, koselig det 😉 Ha en god helg med vær eller uvær :-)))

    2. Det ble litt fuktig ja. Heldigvis befinner jeg meg ute på bygden, og der var det ikke så gærent. Men det ble litt fuktig allikevel, selv om jeg satt innendørs og nøt en “happy hour” pils (eller var det kanskje tre-fire?). En får bare konstantere at nå er sommeren som den pleier å være i Norge. Vekslende.

    3. Eeey Brochacho, GRATULERER! De har blitt plukket ut som den erverdige vinner i “Ditt beste grilltips”-konkurransen på min blogg! 😀 Du kan se frem til et heeeelt års forbruk av praktiske tørkeark og en raff dispenser til å ha på benken. Alt jeg trenger er din kontaktinfo, så send meg en e-post til [email protected], så hooker jeg det opp.
      Congratulini! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg