Jeg skal spørre deg fra…

Husker dere den?

Husker dere tiden da man ble kjærester fordi venninna til ei som likte deg skikkelig godt kom bort til deg og ytret de blodbrusende ordene “jeg skal spørre deg fra…”?

Ikke fantes facebook…

Ikke fantes instagram…

Ikke fantes msn…

Ikke fantes chatting…

Ikke fantes sms, mms, mobil..

Det nærmeste man hadde sms var et lappesystem..

Og det største av alt… Elevkveld.. Alle sammen på skolen.. Musikk.. Litt mørkt.. Klynge med gutter.. Klynge med jenter.. Endelig skulle man se om “slå på ring”-sjekkingen hadde hjulpet i det hele tatt…

Kvelden tiltar.. Litt dansing.. Litt mat, brus og godteri… Og så.. En jente bryter ut av flokken.. Går med bestemte skritt.. Flokken fniser.. Gutta i villrede.. En gutt skilles ut av venninnen… Så kommer ordene…

Jeg skal spørre deg fra…

7 kommentarer
    1. På skolen hang jakkene på gangen må vite – og jeg fikk lapp i lomma av Eirik 😀 Eirik er i dag gift med venninna mi, jeg la lappen i jakka hennes, ha ha ha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg