Når livet butter deg imot…

Så er det alltid noen som har det værre…

-når storfavoritten tryner i siste sving inn på stadion og somler bort seieren han har jobba for i 4 år frem mot konkurransen…pfffft…jeg slår den glatt…jeg opplevde værre..

-når politimannen står i heisen og fikler med pistolen sin for å brife for kona si og så skyter seg selv i magen…pffft..jeg slår den glatt…jeg opplevde værre

-når man endelig fikk lån til å kjøpe drømmehuset sammen med sin store kjærlighet, flytta inn og rakk akkurat ikke å forsikre huset før det brant ned…pfft..jeg slår den glatt…jeg opplevde værre..

-når vaskemaskin og tørketrommel akkurat runder 5 år og du hører piiiiip-konk fra vaskerommet og skjønner at elektronikken nesten var innstilt på å ryke 2 dager over 5 år…pffft…jeg slår den glatt…jeg opplevde værre…

-når du sitter og skjelver i godstolen og knapt klarer holde duggfrisken idet du oppdager at fastrekka på både lotto og tipping smalt inn på samme lørdag og du så oppdager at 5-ukersen gikk ut forrige lørdag…pffft…jeg slår den glatt…jeg opplevde værre..

-når du har pakket ferdig bilen for drømmeturen Norge på langs og ikke kommer mer enn 200 meter hjemmfra før bilen lyser opp som et juletre før alt blir svart og ikke ett eneste tegn til liv er å spore…pffft…jeg slår den glatt…jeg opplevde værre..

-når du kommer hjem etter en dritgod trening på treningssenteret og føler du fikk trent skikkelig godt samt at du fikk en opptur av blikkkontakt med en annen på treningen for så å oppdage den kvisen midt i fleisen…pffft…jeg slår den glatt…jeg opplevde værre…

-når du har vært på butikken og setter deg i bilen du parkerte en halvmeter fra veggen med fronten, ser bakover og skal rygge ut for så å smokke fronten rett i veggen fordi du glemte å sette bilen i revers…pffft…jeg slår den glatt…jeg opplevde værre…

-når du har det skikkelig travelt og bare må rekke frem til et bestemt klokkeslett så er det alltid sinker på veien samt at når du kommer frem har du glemt halvparten av det du trenger hjemme i tillegg til at du la lommeboka på taket da du startet å kjøre…pfft…jeg slår den glatt…jeg opplevde værre…

Og hva er det så jeg har opplevd… Joda.. Jeg opplevde marerittet over alle mareritt.. Frustrasjonen over alle frustrasjoner…

Jeg var på butikken og fikk en sånn handlevogn med ett defekt hjul som bare stiller seg på tvers….!!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg