Det er håp for HBK, Terje og Geir..

I hvert fall om man lærer seg å ikke sammenligne epler med pærer!

Det var faktisk med stor glede at jeg leste Terje Andersen sitt innlegg her om dagen, og det var med like stor glede jeg så leste Geir Engen sitt innlegg i dag. Jeg mener nemlig at de begge har rett i det de skriver. Trikset er å ikke lese Terje Andersen sitt innlegg som kritikk mot bredde-delen av HBK. Jeg tror nemlig at HBK som toppklubb har godt av det som skjer nå rett og slett for å få rydda opp i en tilsynelatende ukultur. HBK som breddeklubb trenger ikke og kan etter hva jeg vet ikke kritiseres, der er de gode.

Jeg skjønner at Geir og mange med han ble støtt av Terje sitt innlegg og at de deler Geir’s innlegg fortere enn en gressbrann utvikler seg i en sommertørr julimåned, men tror at de kanskje leste det innlegget som at Terje var forbannet på bredde-delen av HBK. Det gjorde ikke jeg. Jeg leste det innlegget som et meget krast og målrettet kritisk innlegg til toppledelsen i HBK og den måten de har behandlet folk og fe på nå i en årrekke.

Jeg og har fått med meg at supportersjefer i den ene og den andre klikken nå igjen undrer på og er kritiske til hva HBK-ledelsen driver med. Jeg skal ikke uttale meg stort om dette siden jeg ikke følger nevneverdig med på interne anliggener i HBK. Det jeg dog vet: HBK har gått fra å være en seriøs utfordrer til å spille i tippeligaen til å bli en middels 2 div klubb i løpet av få år. Men da snakker vi om de voksne, om de lønnede, om de profilerte. Det er de menneskene jeg leser at Terje Andersen er fly forbanna på.

Jeg leste ikke at Terje er fly forbanna på knøttecup-generalen og alle hans medssammensvorne. Jeg leste ikke at Terje er forbanna på fotballakademiet og de frivillige som jobber der. Jeg leste ikke at Terje er forbanna på Geir Engen og hans 16-årslag. Jeg leste ikke at Terje Andersen var forbanna på noe aspekt av bredde-delen av HBK.

Jeg leste at Terje er forbanna på måten toppledelsen i HBK utøver sin gjerning. I tillegg er jeg overbevist om at sponsorer og støttespillere skjønner forskjell på bredde og topp.

Men det er kanskje bare meg….

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg