Vagina-spa! Jammen meg på tide..

Den brennheite nyheten i VG er jo da at de tester noe som heter Vagina-spa.


(bilde lånt fra VG’s reportasje)

Som man kan se på bildet så skal det tydeligvis skje ett eller annet da damen setter seg på dette som jo ikke ser ut som noe annet enn et skikkelig bløtt toalettsete. Jeg skjønner jo at dette må til etter at jeg for et par år siden skrev dette innlegget : VM i vagina <– klikkbart som jo viser at ingen deler av kroppen bør utsettes for hardt arbeid uten å få en påskjønnelse i ettertid.

Jeg håper jo at behandlingen er noe helt annet enn kun en flaskebørste med varierende bust-stivhet som kommer opp nedenfra. Jeg har ikke pluss-abbonnement på VG så akkurat hva denne spa-behandlingen går ut på kan og må den enkelte leser finne ut av selv. Men, noe kan man jo gjette seg til…som for eksempel utrøsking av hår. Kanskje kommer det opp en liten nett malingrulle med grov eller fin bust? En dyse med hard og myk stråle? Ikke vet jeg.

Lurer for øvrig på om du bestiller behandling litt sånn som du bestiller bilvask. Stor meny på veggen du kan velge fra.. “hmm…i går røyk jeg på en ONS gitt så jeg tror jeg kjører rens, underspyling og føn i dag gitt”…..

nåvel….

Menn har jo hatt slike spa-ordninger lenge skjønt de aller fleste benytter seg ikke av de, i tillegg til at Statens Vegvesen jo fant ut av det og begynte stenge de såkalte glory-holes på rasteplasser rundt omkring i Norges land. Spa-behandlingen var nok ment for de mest interesserte.

Nei, vi menn får nok holde oss til det doktoren foreskriver, altså : Jevnlig Penistrening <– klikkbar

God helg 🙂

 

#vagina #spa #penis #trening

2 kommentarer
    1. Haha, altså, neiiiiiii hva skal man siiiiii. Hva folk kaster bort pengene sine på!!!! Tårene triller samtidig som jeg skrev ned nok en ting jeg må advare min fremtidige tenåring om… Hjelpes.. Var litt lettere når det var snakk om hjemmebrent, sex og dop liksom. Nå har vi vaginakirurgi, vaginaspa, silikon her og silikon der, vi har kosttilskudd for å bli brune, for å bli tynne osv… Ingen lett vei å hå for disse tenåringene fremover… Også ler jeg litt igjen…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg