Hva er det skumle der fremme?

Er det et hull i fjellet? Det ser jo unektelig slik ut. Det kan vel ikke være en sånn påmalt greie som i tegnefilm?

Dette er skummelt.. Jeg ser jo nå at det faktisk er et hull, men hva om det bare er åpning i denne enden? 80km/t inn i det der.. Kanskje best å tenke på å bremse ned litt..

Shit… Det ser faktisk i som det er et hull i fjellet og alle bare kjører inn, helt uten å bremse. Det står ikke engang et skilt om at det er hull i andre enden.

Best å bremse ned. Dårlig lys er det og i denne enden. Best å kjøre i 65 km/t tror jeg, så rekker jeg å stoppe hvis det plutselig butter i fjell..

Ikke dårlig, men jeg er forsiktig. Har fortsatt ikke sett noe bevis på at det er hull i andre enden.

Hm.. P1 vil jeg ikke høre på.. Best å skru ned lyden på anlegget uansett så jeg er fullt konsentrert inne her, forberedt på å stoppe der hullet slutter.. Se der ja, der kom en buss ut igjen som har snudd i enden..

Se der ja.. anleggslamper langt der borte.. Jeg visste det,. Det er det garantert full stopp.

Hm… skulle du ha sett.. Det var ikke lamper. Det var solen. Det var åpning i andre enden. Uansett best å kjøre forsiktig til jeg er helt ute av dette skumle hullet..

Phuuu.. endelig ute. Var litt nervøs der en stund.

Jaja; Får vel gasse opp til 80 km/t igjen vel.

#tunell #tunnel #trafikk #bil

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg