Trine Skei Grande og sex-saken

Abid Raja ber Trine Skei Grande redegjøre fra A til Å om hva som skjedde.

Venstre har landsmøte i disse dager og flere representanter med Raja i spissen er, som alle oss andre, møkk lei media sin fråtsing i saken om Trine Skei Grande og hennes «hyrdestund» i en kornåker med en unggutt for 10 å siden.

Jeg mener nå at denne saken kunne blitt løst enkelt ved å spørre gutten/mannen «tvang hun deg på noen måte»? Om svaret så er «nei» så kan hele greia noteres ned som «standard opplevelse på fylla» og så går vi videre,

Edit: Klønete skrevet. Grande burde selvsagt ikke gjort dette. Saken burde vært løst og avgjort for lenge siden ved en innrømmelse osv fra Grande. Dette innlegget er et forsøk på å fleipe med Raja’s A til Å krav.

Nåvel. Det morsomme (eller kanskje ikke) er jo Raja sitt krav om «fra A til Å» her. Jeg synes jeg ser for meg Trine Skei Grande sitte med mikrofoner foran seg, sortere litt notater, kremte litt og så:

-vi satt jo der og drakk da

-jeg ble nok ganske så full

-det ble nok XX også

-jeg spurte om han hadde rusk i øyet eller om han blunket til meg

-han svarte at han blunket til meg

-XX spurte om jeg ville møte han bak låven

-jeg sa nei, men ombestemte meg etter ytterligere 2 karsk og en øl

-vi klinte lenge liggende på gresset bak låven

-XX sin kropp reagerte og jeg klarte ikke la være

-han spurte om jeg hadde lyst

-jeg svarte «er Kåre Willoch skalla»

-vi tok begge av oss og gikk ut i kornåkeren så ingen skulle se oss

(Her vil Trine Skei Grande komme med en A til Å forklaring som snytt ut av nesa på en tysk «kulturfilm» fra 70-tallet av hva som nøyaktig skjedde ute i åkeren. Det orker jeg ikke engang tenke på, og aller minst forsøke skrive noe om)

-vi gikk ut av åkeren, kledde på oss og gikk tilbake til festen.

-vi trodde ingen hadde sett oss

-takk for meg.

#sex #metoo #politikk

2 kommentarer
    1. Raja liker pikante detaljer.
      Mitt spørsmål om den fyllefesten – med karsk og hanky panky i kornåkeren – er ikke det også omtalt i media som bryllupsfesten til Sp sin Ole Borthen Moe?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg