Blogger stolt over å stå imot presset om å være naturlig

Bloggeren Stina Bakken uttaler altså at hun er stolt over seg selv for å ha stått imot presset om å være naturlig… Hun klarte nemlig å være sterk nok, samt rak nok i ryggen til å ta leppeinjeksjoner, OG skrive om det på tross av all debatt rundt influencere og deres ansvar i samfunnet.

Bloggeren Stina, også kjent som «liste-Stina» fra Bloggomtoppbloggere, føyer seg inn i rekken av bloggere som har tatt en eller annen kosmetisk behandling for å «se bedre ut». 15 av 20 (eller no) av de mest leste bloggerne i Norge viser seg å ha fikset på ett eller annet.

Stina med flere har da tatt noe i leppene. Hvorfor du vil gå rundt og se ut som en ørret som har satt fast truten i ei brusflaske er så underlig at jeg har ikke ord.

Jeg har tidligere skrevet denne : Gratulerer med årets dummeste til Isabelle Eriksen men, om denne uttalelsen fra Stina med leppene (og puppene i fokus på ALLE bilder) kanskje ikke slår den uttalelsen så er den helt på høyden.

Jeg synes nå disse såkalte toppbloggerne snart må beskyttes mot seg selv når det gjelder uttalelser og blogger de får profilert gjennom media. De skjønner jo åpenbart ikke at ikke alle unge, spesielt jenter, har filteret de trenger, og kanskje ikke de voksne de trenger, til å stå imot «bare gjør sånn så blir alt bra».. for det er jo nettopp det de leser når Stina og andre skriver positivt om sin operasjon/behandling.

Mads Hansen har fått det med seg. Jeg håper han kjører en «Raad» på alle dustebloggere som står frem slik.

#Stina #Stinablogg #Stinabakken #blogg #madshansen

7 kommentarer
    1. Så enig med deg! Jeg blir så lei meg av å se hvordan influencere /blogger faller som fluer 1 etter 1 for fristelsen om det “perfekte” utseende. Og jeg skal ikke påpeke at jeg har stålkontroll på hva mannfolka idag mener er vakkert, men den der opererte barbiedoll looken tror jeg ikke er med på lista. Men jeg føler jentene begynner å seg blinde på dette og det blir mer og mer ekstremt. Det er så ironisk at de mest usikre jentene er de som representeres som influencer/forbilder.

    2. Det virker som om jenter rett og slett “pynter” seg for hverandre? – for jeg kjenner virkelig INGEN hannkjønn som digger den barbie-looken som mange jenter prøver å oppnå (inspirert av toppbloggere). Tror dere gutta må rope litt høyere! Så, bra innspill, Geriatriks!

    3. Tror de mellom 16-25 har nok å tenke på, men jeg ser for meg å plukke rosa bloggerne fra hverandre litt.
      Men først må jeg klare å rasjonalisere selvmotsigelsene og at de snur 100% ved neste post.
      Når alt kommer til alt, er det passe svak argumentasjon og fremstår som clickbait.
      Det er vel lov, men trist at de av grunner jeg ikke helt forstår fremstår som “rollemodeller”
      Jeg vil tro systematisk analyse av argumentasjonene vil legge ballen dø med tiden, samt fjerne definisjonsmakten fra de.

    4. Jeg har også klart å stå imot samme presset og i dag har jeg hatt ett strøk med mascara på øyevippene.
      Så sterk er jeg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg