8 ting man ikke svarer ja på

Om man har lest «mannehåndboken».

Det finnes altså et sett med spørsmål man kan få fra sin utkårede som man A) ikke må nøle når man skal svare, og B) absolutt ikke bør svare ja på.

Dette er 8 av de spørsmålene:

1 : Kjære, skal vi dra på IKEA og kjøpe nye gardiner?

(hvis denne ikke er innlysende så les DENNE)

2 : Kjære, synes du rompa mi ser stor ut i denne buksa?

(apropos rompe, undertegnedes flaueste opplevelse noensinne involverende rompe HER )

3 : Kjære, synes du jeg begynner se gammel ut?

4 : Kjære, er hun som går der finere enn meg?

5 : Kjære, synes du maten jeg lagde ikke var god?

(apropos mat: Biff er kjøtt, kjøtt er mat )

6 : Kjære, har du hatt sex med mange før meg?

(apropos sex, hvis du ikke vil ha flere barn så kan du snippe løken )

7 : Kjære, tenker du på andre enn meg når du onanerer?

8 : Kjære, ser jeg feit ut i denne kjolen?

Mannehåndboken er jo dessverre ikke skrevet, men den burde jo vært det, og den burde vært obligatorisk 18-årsgave til alle menn.

Low-budget sensur på dette avslørende innlegget.

#menn #kvinner #mann #kone #samliv

3 kommentarer
    1. 1. Nei, du skal. 2. Vet ikke, ta av på en gang til. 3. Spør mamma 4. Hvem da ? 5. Om jeg ikke likte den ville jeg si det. 6. Er du ikke fornøyd med sexen ? Kan vi sette av en kveld å prøve det du ønsker ? 7. Nei, jeg runker bare. 8. Se 2.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg