En meny til å bli krenket av…

Dette er altså da en meny fra en festival..

Dette er da tydeligvis en krenkende meny ifølge de lett-krenkelige samt de som elsker å være krenket på generelt grunnlag.

Jeg kan ikke skjønne annet enn at de da mener:

 

-det er krenkende at kvinner bare spiser 150 gram

-det er krenkende at menn antas ønsker spise 250 gram

-det er krenkende at de som spiser 400 gram er huleboere

-det er krenkende at menn som spiser lite må bestille en “Ladies”

-det er krenkende at kvinner som er sultne må bestille en “Gents”

-det er krenkende at både kvinner og menn er huleboere om de liker mye biff

-det er krenkende at menn som identifiserer seg som kvinner får så liten biff med mindre de kryper til korset og innrømmer at de er menn og bestiller en “Gents”

-det er krenkende at kvinner som identifisere seg som menn, og som ikke har lyst å bestille en “Ladies” da blir sittende igjen med masse biff på tallerkenen fordi de bestilte en “Gents”

-det er krenkende at “Ladies” og “Gents” er overpriset de-luxe hvis man sammenligner priser. Hvis “Ladies og Gents” er riktig priset så burde jo “Cavemen” kosta 800,-  I motsatt fall burde jo “Ladies” kosta 225,- og “Gents” kostet 374,-

 

Jeg for min del setter spørsmålstegn ved, dvs jeg er ikke krenket, men jeg er sterkt forundret over at noen som lager mat setter opp følgende på menyen:

 

Saus:

Bernaise

Chimichurri

Ketchup

 

KETCHUP!!!!!…

 

saus????

 

Forresten… jeg er litt krenket av det… saus???

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg