«Rystende bilder», «vi advarer mot sterke inntrykk».. men først; Å å å åååå Biltema..
Synes kanskje mediene bør skjerpe seg litt nå. Jeg skjønner at man må tjene penger etc på nettaviser osv, men det finnes muligheter for å si at «vet dere hva folkens, når vi legger ut filmsnutter som viser grusomheter fra krigen i Ukraina..ja da legger vi ikke ut reklame for såpe og pizza først..
Jeg sitter og leser nyheter på nett nå og en og annen gang klikker jeg på en nyhetssak med video. Hver eneste gang rister jeg like mye på hodet over reklamen jeg må lide meg gjennom først.
Det blir ikke som de dustete NON-Stop klippa på Dagbladet der de to gjøkene hopper inn i bildet med whoppa heyyy.. så langt kommer de ikke lenger her forresten, orker ikke se de mer.
Dette dustete reklame-greiene før seriøse nyhetssaker bør de straks slutte med.
Det blir rett og slett for dumt.
Ja, og så bør det sporenstreks sluttes med synge-reklame på radio.. Helt håpløst. Det og sex-leketøy reklamer før kveldstid. Skikkelig kult å sitte i bilen med flere 12-13 åringer og plutselig kommer de reklamene.
Det blir bare for dumt.
Like dumt som at Norge snakker som om de er en stormakt i fotball.
Like dumt som at utenriksminister Anniken Huitfeldt trodde hun hadde løst hele Taliban problemet fordi hun satte seg ned og ga de en «good talking to».
Like dumt som at Stortinget og de politiske partier stadig vekk holder sin hånd over sine og forsøker skjule lovbrudd «vanlige folk» blir satt inn for.