Hvorfor så trege forbundet?

Hvorfor i all verden er det ikke en presseansvarlig som forer nettsiden?

Det er ganske mange som er interessert i avslutningen av denne sesongen. Egentlig har det vel vært slik i store deler av sesongen. Det er mer eller mindre alltid Nitten.no som kommer med nyheter vi alle sitter og venter på. All ære til Nitten.no og deres tilgang til uttalelser spesielt fra Ottar Eide rundt situasjoner “vi” er oppe i, men;

Jeg klarer bare ikke skjønne hvorfor ikke forbundet selv ønsker å presentere nyheter fortløpende, spesielt i den sesongen vi er og har vært i lenge. Forbundet har en nettside. Den er fasit. Det er der man bør hente opplysninger… ikke fra avisintervjuer der journalister fort vekk også gjør sine egne tolkninger av en uttalelse.

Det virker nesten som om tiltak etc har kommet som julekvelden på kjerringa stadig vekk.

Så også i den situasjonen vi er i pr nå.

Oslo stengte ned.

Viken ble stengt ned.

Er det virkelig ikke slik at man har tenkt seg disse scenariene på forhånd?

Noe så enkelt som: -hva gjør vi hvis……

 

Nå ser jeg Eide uttaler, igjen til Nitten.no, at forbundet må se an og sjekke om det er slik at ishaller i Viken er stengt. Det må de gjerne gjøre. Det jeg ikke fatter er at ikke en pressemelding var klar før dagens møte, og som så med små endringer -om noen- ble publisert på hockey.no slik at hele hockey-Norge kunne lese det samme, fra de som er øverste myndiget i Norsk ishockey.

Jeg må ærlig si at jeg synes ikke ishockeyforbundet har vært spesielt gode informasjonsmessig denne vinteren.

Noen publiseringer, ja.. men på langt nær så informative om progresjonen i sesongen samt avklaringer rundt avslutning sesong etter hvert som mer og mer ble klart,

Den store snakkisen nå er selvsagt sluttspill og kvalifisering.

Jeg ønsker meg en avklaring på datoer.

Når er det for sent?

Er det en eventuell ny kompensasjonsordning hvis det er myndighetene som stopper avslutning det man nå venter og venter og venter på?

Ja, jeg er Ringerike-mann..

..men nå er det på tide å dra frem cojonesa og stå for det man startet sesongen med. I hvert fall skrive i ords form at:

A-vi søker å spille sluttspill og kval, men

B-hvis det ikke er i gang innen xx-dato så er det Narvik ned og Ringerike opp.

 

La spillere, lag, familier, supportere og andre intersserte få noe håndfast.

Slik det er nå er det jo ingen som synes noe om.

 

Legg meg gjerne til på snap: Jimbo-33.

 

#ishockey #2hockey #hockey

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg