Jeg gleder meg til NM-finalene..

Stavanger – Storhamar, annenhver dag fra 18 april

Jeg gleder meg til fullt trykk fra første dropp.

Jeg gleder meg til fullstappet DNB Arena og CC-Amfi. Det bør hvert fall være fullstappet fra kamp 1 tilogmed kamp 7 om finaleserien går så langt (og det håper jeg jo som nøytral tilskuer).

Det blir nok til at jeg ser alle sammen på tv, men om en eller annen sponsor eller no har 1-2 seter til overs på Hamar så er eposten [email protected] 🙂  Kjøretid Hønefoss – Hamar er 1t 53min om man er paragrafrytter.. det er ikke jeg.. så kort varsel… null stress, flat  pedal funker fjell

Det er NM finale.

Da smelles det på litt ekstra. Det kjempes litt ekstra. Hver puck er enda mer viktig. Hver situasjon er enda mer viktig. Det går enda litt fortere enn i semifinalene.

Jeg gleder meg til å se og nyte disse kampene uten å fokusere på å finne dommerfeil. Jeg velger heller å se det på andre måten.. Tenk på alle de situasjoner i en kamp dommerne vurderer rett. Da gidder jeg ikke bruke energi på de få situasjonene de kanskje ikke har det.

Stavanger vant serien. De slo greit ut Ringerike 4-0 i kvartfinalen. Det ble kamp 7 mot Sarpsborg, en fantastisk morsom semifinale-serie.

Storhamar ble nummer 6 i serien. De vant greit 4-2 mot Vålerenga i kvartfinalen og så 4-1 mot Stjernen i semifinalen.

 

Finalekampene tror jeg kan bli noe av det beste av hockeykamper denne sesongen. Stavanger med sitt “tog” som ruller på femmer på femmer, mot Storhamar som sakte men sikkert har fått fullt lag, etter å ha hatt massivt med folk ute tidligere i sesongen.

 

Lykke til alle involverte!

Gi oss 7 kamper 🙂

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg