Jeg har fått kjenne på frykt

Neida, jeg våknet ikke opp som Rick gjorde i The Walking Dead og oppdaget at alle, eller nær sagt alle, var blitt til kjøttetende zombier.

Jeg våknet heller ikke opp til en uferdig oppgave der jeg måtte drøfte fordeler og ulemper med et samfunn kun bestående av veganere.

Jeg befant meg heller ikke i en bar der de kun serverte det der italienske ølet i de blå flaskene..som får kaviarstjerna til å snurpe seg verre enn hver gang jeg ser Jan Thomas legge ut om kjærlighetslivet sitt.

Jeg satt heller ikke å tenkte på da jeg rev av en muskel i låret, da innmaten i nesa løsnet, da tanna knakk eller da jeg ble lagt inn med betennelse i armen og de til slutt måtte kappe den opp med skalpell…

Hvor enn fryktfremkallende alt dette var, så var det ikke det som fremkalte en ryggmargsfrykt i alle mine 187 cm og 100pluss kilo.

Jeg var i Oslo

På Aleris

Skulle ta MR

måtte sitte og vente

måtte ha på munnbind

satt masse andre folk der

og så kom det

en visshet som fremkalte frykt

som fremkalte tanker

jeg kommer til å bli lynsjet

uglesett

mindre likt enn flatlus

mindre velkommen enn Ropstad

jeg kjempet imot

med alt, men alikevel

jeg følte frykt

skikkelig frykt

svetten rant nedover ryggen

hvorfor?

 

Jo; fordi:

 

Faen, jeg må hoste….!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg