Shit; Jeg skulle jo ha sommerkroppen 2019

Det er lørdag, tidlig kveld, småtten er lagt og jeg befinner meg sittende i lenestolen tilbakelent med beina på puffen da det slår meg, shit, det er en uke til vi skal på ferie og her sitter jeg med Tuborgen i venstra og høyra planta inn i en pose bacongull.

På ovnen grilles, jada jeg har grillpanne, 3 stk bratwurster som skal innhaleres sammen med ei dynge potetsalat akkompagnert av ketchup, sennep og litt mer øl.

Helvete…

Jeg skulle jo slanke meg.. trene og greier…

Det nærmeste jeg har vært slanking de siste månedene er da jeg glemmer å ta med meg mat på jobben. Men tilogmed da pleier det ordne seg med ett eller annet.

Jada, opp av stolen og bort til speilet.

Det er ikke rart at ting skjer kan jeg se når jeg titter meg i speilet.

Det er slettes ikke rart at jeg ved rask runding av hjørnet inn på kjøkkenet skumpa ned kaffestæsjet til frua med magan og kaffetrakteren på andre benken med rompa. Navelen ser ut som inngangen til ei gjengrodd grotte.. og jeg sverger på at da katta malte da hun lå på magen min isted så hørte jeg ekko fra inne i navelen.

Trommeskinnprodusenter har kjørt forbi hagen her i hele dag… nå skjønner jeg hvorfor…

Jeg burde jo ant uråd da jeg hoppet ned siste to trinnene fra terrassen til plenen og rompa ikke slutta jumpe opp og ned før jeg hadde passert trampolina.

Litt mer gransking av tilstanden avslører jo at jeg slettes ikke fikk barbert meg skikkelig i går.. det så jo bra ut der og da..men da jeg strakk på halsen nå så kom 4 striper med skjegg frem.

Jeg er slank på fingrene da. Det er da noe.

Føttene er ikke så fine. De ser ut som føtta til en som har vært dau i 14 år.. bare med hår på.. som jo ikke egentlig er så fint..

Så alt i alt.. Ikke så bra. Må trene i morra.. Spise meg opp til det i dag.

3 bratwurster.. med tilbehør.. det burde borge for energi til ei skikkelig økt..

Sommerkroppen 2019, her kommer jeg..

…men ikke hvis det regner i morra.. kjipt å trene når det regner…

…og hadde egentlig tenkt å ta meg en dusj og… og det å trene rett etter en dusj er jo litt bortkasta…

Push-ups…. hvor mange må man ta for å få puppa opp igjen til der de pleide være?

Har vekter her og.. kan trene biceps.. 3 reps av 15 burde få fiskebollene på plass på oversiden av armen igjen,

Så..

trene søndag, mandag, tirsdag, onsdag og torsdag.. Fly fredag.

…men kanskje ikke torsdag.. vil ikke risikere å bli skadet dagen før ferieturen..

…og skulle det regne en dag.. nja… og så må jeg klipe plenen og..

.. og hvis det er sol bør jeg jo sole meg litt og. Har jo ikke lyst til å dra på ferie hvitere enn A4 kopiark sånn som jeg er nå. Akkurat nå hadde jeg blitt mobbeofferet i en albinoklasse.

Nåvel…

Jeg begynner i morra..

Nå bratwurster..

og bacongull..

og øl…

#sommerkroppen #sommerkroppen2019

 

5 kommentarer
        1. Det stemmer, IP endrer seg ikke nå lenger, byttet til fiber og fast IP. Men gidder ikke anvende fast nick og logger jo ikke inn siden jeg ikke blogger. Kallenavn spiller liten rolle, ihvertfall ikke når jeg ikke bedriver mobbing og utskjelling .,hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg