Dag 3 : Skjebnedagen..!

Hjem eller fortsatt kidnappet?

Nå er de jo ganske hyggelige disse folka som har kidnappet meg vekk fra kone og barn, lagt meg i en seng, forer meg med medisiner 4 ganger i døgnet og lurer på om jeg er sulten oftere enn Asta på Hallingbyfeltet gjorde hver gang vi var på besøk der.. 40 sekunder etter at vi kom dit uannonsert så kom hun alltid ut av kjøkkenet med mat på fat..trylling på høyt nivå. Magicians, ta dere ei bolle..

Det er altså i dag, sikkert etter at ei dame nok en gang kommer å stjeler litt blod av meg -snodige greier..de tar bare litt og litt..med et sånn svært opplegg for kidnapping og stjeling av blod hadde nok hvertfall jeg kjøpt svære bøtter til å ha blod i- at det avgjøres om jeg får dra hjem.. Har jo mest lyst til det selvfølgelig..for de har helt glemt å søke om skjenkebevilgning her og Duggfrisk er sogar er fremmedord.

Apropos fluids… Jeg har nå blitt proppet så full at saltvann at jeg begynner å føle meg mer og mer som en sørlending.. Hvorfor sier du?.. Jo fordi at å evt skulle sende inn en request til Kjærlighet Uten Grenser på P4 ved sms og kodeord forbokstavene i de 3 ordene blir bare morsommere og morsommere…

I dag har jeg dessverre ikke noe bilde over utviklingen her på avdelingen og med denne topptrente kroppen å dele..så da satt jeg fast en stund mellom å sette inn et bilde av de skikkelig rare lilletærne mine eller et bilde eller to med mindre fryktinngytende temaer..

Jeg oppdaterer sikkert utover dagen..

10 kommentarer

Siste innlegg