Vårens vakreste eventyr!!!

Neida…jeg snakker fortsatt ikke om da oppmann Jarle Skotte Åååååå Ghadaffi Maxpuls-3-timer-etter-trening Hansen står og tørker seg sensuelt med et litt for lite håndkle etter dusjen og rister litt sånn sjampo-reklameaktig på hodet sånn at vanndråpene må slippe taket i skjegget og lett dusjer de som står i umiddelbar nærhet..

Jeg snakker selvfølgelig om årets første tur til Storøya i Tyrifjorden og da årets første runde på golfbanen. Og la meg si det med en gang.. I dag stod ikke mitt spill i stil med hvor flott denne banen er allerede nå.. Men, ambisjonen var store på veien ut dit.. Jeg tenkte tilogmed å ta bilde på hvert hull og fortelle på bloggen hvordan jeg løste det og det hullet… Men akkurat som med da jeg blogger om kulinarisk briljering så kokte det borti kålen etter vært som resultatene pr hull uteble og de tross alt få fungerende hjernecellene jeg har ble beordret til å følge med på golfen. Så på hull 1 og 9 klarte jeg par og husket ta bilde.. På hull 16 ble det birdie men da glemte jeg å ta bilde gitt.. Resultat for dagen er vel 10 poeng dårligere enn Hcp skulle tilsi…og når jeg sier at de siste 9 ble spilt på Hcp så skjønner de som spiller golf at første 9 var kokkos..

Og så for dere som må sitter å fniser over det faktum at jeg på vinteren driver med en sport der uttrykk som “holde kølla” og “høy kølle”eksisterer og er ufattelig morsomt og at jeg da på sommeren driver med en sport som har “kølle” og “hull” i vokabularet, altså alle sammen såkalte sexuelle metaforer og nå sitter inne med en fjasete kommentar så vil jeg da først opplyse om at det i golf er ballen som skal i hullet.. Og hvis vi så overfører dette til soverommet då skal du vel strengt tatt ha ganske spesielt formede hasselnøtter i nøtteposen for å klare å dytte de etter inn..

Nåvel, runden er over og jeg sitter i sola på terrassen..en terrasse jeg egenhendig bytta gulv på i fjor sommer…og her sitter jeg og slapper av etter å ha støvsugd hele huset ved hjemkomst etter golfen.. Det er sol, påske og fri.. Kan nesten ikke bli bedre enn det:)

Vel…I spoke to soon.. Her kommer en liten gavepakke til alle menn der ute (og sikkert noen damer og): Be dama stå/sitte toppløs eller i bh/bikini foran deg og be henne se om hun klarer å få albuene sammen foran seg med armene holdt inntil magen..

Dere kan takke meg ved en passende anledning 🙂

PS!!!! Ringnes…. .legg merke til siste bilde… Kontonumneret mitt fås ved henvendelse

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg