En mann, en pung, en skalpell. Sterilisering!

Snipp, snipp !!

Det er sjeldent du føler deg så naken som mann som da to helt fremmede mennesker står ved det bordet du ligger naken nedentil på og du hører: “Nå skal jeg bare teipe fast penisen din her og så skal jeg vaske nøttene dine i sprit. Det kommer til å føles kaldt først og så blir det varmt”.. Nå skulle man kanskje tro at dette handler om noe 50 Shades greier involverende gaffateip og annet snacks ala 50 Shades… for amatører men det er det jo ikke…

Helt opp til dette øyeblikk har tanken på denne steriliseringen, ja for det er det dette handler om, vært helt på det jevne. For hvor ille kan det liksom bli. Man har da lest om inngrepet på forhånd. Man har bestilt time. Man har lest at akkurat denne legen har veldig bra referanser. Alt er egentlig helt “roger” som det jo heter. Men så ligger man der da… Det kan jo ikke bli værre enn: En mann, en rumpe, en lege! (<-klikkbar)

Først så ligger man der og får teipet fast snoppen oppover mot navlen. Umiddelbart tenker du på at “shit, den teipen skal av igjen etterpå”. Så er det en hyggelig dame som vasker nøttene med sprit, uten at du nødvendigvis tenker at “nå blire party”, som helt rett var kaldt først og så varmt etterpå…ekstra varmt faktisk for jeg hadde ikke shavet nøtteposen nok i henhold til gjeldene prosedyre så legen tro til med barberblad han. Så trer legen inn og holder opp nord-europas tredje største sprøyte…bedøvelse må man jo ha. Etter bedøvelsen ble et dekkepapir lagt på plass og rognpåsan trukket ut gjennom det allerede tilklippede hull. Nå var det bare å vente på at bedøvelsen skulle virke og vi kunne begynne.

“Først så lager jeg et snitt på venstre side etter å ha funnet sædleder, så trekker jeg leder ut og kapper av ca 2cm. Du vil nok kjenne et sug i magen da jeg gjør trekker leder ut. Endene knytes med tråd som løser seg opp av seg selv. Så syes igjen med et sting eller to før jeg gjentar på høyre side”.

Dette visste jeg jo men betydde det egentlig noe? Alt jeg så var en mann med skalpell som skulle kutte meg et sted jeg ellers får vondt bare en mygg tramper litt hardt. Hva om mannen med skalpellen har krangla med kjerringa? Hva om mannen med skalpellen plutselig blir Loreana Bobbit? Hva om mannen med skalpellen plutselig finner ut at “nei, dette gidder jeg ikke mer, jeg bare kapper av hele posen, mye lettere enn å finne den kokte-spaghetti-lignende tråden inni der”.. Hva om mannen med skalpellen plutselig drømmer seg tilbake til barndommen da man risset inn bokstaven sin i barken med kniv? Hva om mannen med skalpellen plutselig tenker på Zorro-filmen han så på torsdag? Hva om mannen med skalpellen bare trekker ut lederne på begge sider, klemmer de flate og syr igjen så hele greia ser ut som en gubbe med lite hue, lang nese og hengeører…

Heldigvis skjedde ikke noe av dette. Legen var profesjonell til fingerspissene. Til og med da han holdt opp pinsetten med en 2cm maggot-lignende ting dinglende i tuppen var han profesjonell. Sykepleier (heter det det?) var meget hyggelig….på tross av å ha måtte vasket påsan min med brennevin man ellers kunne ha tatt med på lokalet en fredags kveld. Naturlig nok så må det jo small-talkes litt også i en sådan stund og situasjon…man pludrer jo gjerne litt i disse intime situasjonene, og det var jo da slik jeg fant ut at dette var tanta til ei jente jeg har vært trener for på ishockey samt god venninne med ei dame som bor på samme byggefeltet som meg. Man bor ikke på et mindre sted for ingenting.

Begge sider ble snittet, trukket, kappet, knytt og sydd med den største perfeksjonisme. Jada, jeg kjente et sug i magen begge gangene han trakk spagettien ut av snittet og kappet. Hvorfor skjer det forresten..Det blir litt som om du får beskjed om at det kommer til å svi litt i skulderen når du skal borre i en jeksel… Men alt i alt var det null stress og helt innafor. Nå var det bare å vente 10 dager på å kunne ta stingene. Ikke måtte jeg gå til bilen som en sårballet bodybuilder heller. Alt har vært akkurat som før, vel bortsett fra at det sitter litt hardangersøm på siden av skrukkeposen.

Det å ta stingene selv er ikke lett å få gjort. Normalt gjør jo vi i hockeyens verden det. Det er litt kronglete å komme til og du har ikke lyst å gjøre noe særlig med glepptak med en skalpell nedi der så det er egentlig bare å dra på legesenteret å få tatt stingene. Var det flaut spør du? Vel; Hvis du klikket og leste linken tidligere i dette innlegget så skjønner du hvorfor det var 0% flaut å ta stingene der de satt nå.

Skulle du tenke tanken på å gjøre dette selv så kontakt meg på tlf eller mail så får du anbefaling av meg til samme plass. Grei pris og hyggelige folk.

#sterilisering #skalpell #penis #sprit #spaghetti

5 kommentarer
    1. Hi

      I read your post. I myself is thinking about having a vasektomy. Can I ask if you have experienced any side effects or chronic pain after the procedure (both short term and long term)?

      Best regards
      Telmania

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg