Fy f*** for noe vaksine-dritt

Hadde jeg visst dette hadde jeg jo aldri tatt sprøyta

Det begynte jo med at jeg fikk en tekstmelding om at jeg måtte gå inn og registere meg for å få time. Allerede her burde jeg jo ant ugler i mosen.. Vil de ha personopplysningene mine og? Hva for slags humbug-opplegg er dette?

Vel, dum som jeg åpenbart er i følge de som virkelig kan dette om covid, altså de vi alle burde hørt på fra dag 1..så registrerte jeg meg jeg og fikk time 2 dager etter.

Kjørte ned og parkerte på tilviste plasser. Her burde jeg reagert igjen selvsagt.. Fikk ikke engang velge selv hvor jeg skulle parkere. Måtte følge anvisningene til 2 stk agenter i gule t-skjorter som åpenbart er ansatt fordi de har vannkjemmet hår, er glad i rette linjer og ikke tar noe tull og diskusjon fra noen.

Nå måtte jeg inn og registrere meg igjen. Igjen måtte navn og personopplsninger vises frem og oppgis til en dame bak et glass før jeg måtte sette meg og vente på å få komme inn i indre sal.

Etter litt venting og forundrelse over å se mange gå inn, men ingen komme ut.. igjen hva slags opplegg er dette? så var det “endelig” min tur. Inn bak en skjerm og igjen måtte jeg oppgi navn og personopplysninger. Hva skal de alle sammen med dette? Her måtte også arm velges…selv om jeg egentlig ikke fikk velge arm for stolen var plassert slik at venstre arm på en måte var pre-valgt. Lurer på hva slags lureri dette er…

Etter stikket måtte jeg sitte i en sal og vente i 20 minutter.. etter enda en gang å ha oppgitt navn. Helt horribelt opplegg avsluttes altså med at jeg måtte sitte der og holde orden på tiden selv. Hele tiden man satt der svinset det rundt folk i gule t-skjorter og sørget for at ingen stakk av.

Etter 20 minutter var det på tide å dra. I det minste fikk jeg oppklart dette med at ingen kom ut igjen samme vei som de gikk inn..det var en annen utgang…

Alt vel så langt.

Det holdt ikke så lenge…

Utover kvelden begynte telefonen min å blinke rart. Den vekslet mellom 4G og 5G (som jeg aldri har hatt før) samt at teksten innimellom gikk til noen snodige tegn… Da jeg ringte en kompis hørtes en klikkelyd sammen med litt susing. Enda mer snodig var at biler vi aldri har sett før her på feltet passerte huset 3-4 ganger i løpet av kvelden.

Da jeg endelig la hodet på puta hørte jeg plutselig kveldsnytt på Nrk Radio P1 uten å engang ha en radio i nærheten. Da jeg våknet ved 4 tiden og måtte tisse kan jeg sverge på at jeg så samme bil som på kvelden kjørte rundt så parkert borte i gata med lysene på. Det å få sove igjen var komplett umulig siden radioen inni hue var gått over til nattradioen og en country-special.

Da jeg gikk ut i stua ved 8-tiden, etter først å ha hørt på nyheter og værmelding denne gang på P4, skrudde tv-n seg på av seg selv da jeg gikk forbi.

Nå sitter jeg her da med en hatt laget av aluminiumsfolie (må huske å kjøpe mer, rullen gikk tom). Dette fordi sendingen inne i hodet plutselig var på youtube-kanalen til Kari Jaquesson..

Et sted går grensen for hva tilogmed jeg tåler.

En ting er nå det at det nå sitter et menneske et eller annet sted i Norge/verden og følger med på hva jeg gjør, hvor jeg er, hvem jeg er sammen med osv.. Men å måtte høre på trim-sendingen til K-Jaq det orker jeg ikke…

Lurer på hva som skjer etter dose 2…

 

Må nesten plusse på litt her nå.

Måtte en tur på Jula og kjøpe bassengfilter. For det første gikk bil-alarmen av idet jeg nærmet meg bilen. Etter å ha trykket på nøkkelen 10-12 ganger låste endelig bilen seg opp og jeg fikk satt meg inn. Men, starte ville den jo ikke når jeg trykket på start-knappen, hvert fall ikke de første 7 trykkene. Ut av feltet, opp bakken og over sletta kjørte jeg med varselblinkene på, fikk ikke slått de av på tørre møkka.

Blinklysene blinket motsatt om de i det hele tatt virket etter varselblinkene endelig ga seg.

Radioen slo seg av først.. og da den kom på igjen var det kun på AM.. og der fikk jeg inn Radio Luxenburg… som jo ga seg med sendinger vel i 1992.. jaja.. musikk er musikk.

Inn på Jula gikk alarmen selvsagt… I kassen lurte de på om jeg skulle ha de 5 kjøleskapsmagnetene som hadde festet seg til venstrearmen min uten at jeg merket det. Det skulle jeg ikke….

Måtte også be de om å pipe inn varen jeg skulle ha en gang til for jeg synes det var litt rart å skulle betale 12900,- for et filter til bassenget.

Kjøreturen hjem gikk egentlig knirkefritt…selv som radioen nå var død.

Må nesten si det og..

Har fått merkbart mer grått hår fra i går til i dag. Våknet også helt uten morrabrød. Skumle greier dette her.

 

 

6 kommentarer
    1. Hehehe! 😂😂😂 Så fint at du også opplever mye rart etter vaksinen. 🤣🤣🤣 Trodde nesten jeg var den eneste som våget å innrømme det … 😂😂😂🙃

    2. Høres ikke bra ut…. tror du må dra tilbake til vaksinestasjon og gå inn utgangen og så gjøre alt i bakvendt rekkefølge slik at de kan trekke giften ut av kroppen din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg