Hva f***.. Har de ikke sett på realityprogrammet de skal delta i?

Slutt med den forbanna sutringen!

Jeg er sulten, jeg vil hjem

Jeg er tørst, jeg vil hjem

Jeg er sliten, jeg vil hjem

Jeg er trøtt, jeg vil hjem

Jeg har ikke hatt sex på to dager, jeg vil hjem..

Skal vi gå så langt…jeg vil hjem

Jeg vil ikke sove ute, det er kaldt, jeg vil hjem

Jeg er våt.. jeg er møkkete, jeg vil dusje, jeg vil hjem

Aaaaaaaaaaargh,…

 

Det bare fortsetter og fortsetter. Klaging og sutring på realiteter i programmet de er med på. Jeg klarer ikke annet enn å spørre meg selv hver eneste gang disse folka ender i media med sutringen sin: Hva faen.. Har de ikke sett på programmet de skal være med på?

Farmen, 71 grader nord, Paradise Hotel, Ex on the beach… (Perra og Beach tar jeg med utelukkende fordi brorparten av disse menneskene viser seg å være stein stokk dumme.. og disse folka skal være Norges fremtid. Jeg kan egentlig ta med Bloggerne også… jeg så et intervju med Emma Ellingsen, du vet hun/han.. og der har tydeligvis hårfargingen sivet inn i hodebunnen også.. “hvor er nord norge?”)…

Det tyter over av spesielt ungdommer/unge voksne i disse programmene som blir genuint overrasket over at de blir slitne, våte, sultne, tørste, etc.. og at det ikke står en instagramverdig seng og suite klar for hvert minste ynk de kommer med.

“Jeg så på instagram i sommer, det er ikke sånn de sa norgesferien var” kom det plutselig fra ei på 71 grader nord…

Ere mulig…

 

Hver eneste deltaker virker å komme med “jeg ville hjem… så da tapte jeg med vilje”.. Hold kjeft, hold kjeft, hoooooold kjeeeeeft… Slutt å melde dere på sånne programmer om du ikke tåler være lenger borte enn 2 dager fra lankeholding i sofaen. Hvis du synes det er helt krise å ikke få dusje 2 ganger om dagen fordi du får svetteperler på blondetrusekanten når du reiser deg fra pedikyrstolen… ja da melder du deg ikke på Farmen eller 71 grader nord.

 

ORKER IKKE SE PÅÅÅ!!!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg