Tenk de lesertallene når ekteparet Kokkejævel og Christineemilie tar krangelen på blogg

Det har kommet en ny maktfaktor inn på bloggtoppen.

Kokkejævel har jo lenge tronet som den ubestridte ener på lista. I hvert fall etter at influnserne som tidligere lå der med vanvittige lesertall på grunn av pupper, rompe, klær og sminke har flyttet seg til instagram og andre plattormer.

Kokkejævel driver jo med sitt..

Nå har jo da altså kona hans hoppet inn i gamet og startet blogg.

Der går det mest i strikk og lignende så jeg nå da jeg ga henne ett (og det blir det eneste) klikk.

Men så kom jeg til å tenke på noe.

Toppbloggere lever jo av klikk

De “gamle” influenserne levde som sagt av mote, sminke og annet.. og hver eneste gang det gikk litt tregt så var det inn med litt pupp og strutterompe osv for å øke interessen igjen.

Kokkejævel har (heldigvis) ikke tydd til strutterompe etc for å øke klikkene når det dabber litt av. Kranglingen hans har heller vært å bruke bloggen Kjerringtanker for alt den er verdt mht til krangel for å øke klikk.

Nå ser jeg at Kjerringtanker har begynt å skrive om plassene rundt 100 på bloggtoppen.

Hva betyr det i lengden for Kokkejævels plass på toppen?

Jeg vet ikke…

men….

Tenk de klikk-tallene den dagen Kokkejævel og Christineemilie tar sin ekteskapelige krangel på blogg…

 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg