Første bil etter en ulykke, del 2..

Utrolig hyggelig hilsen på døra 🙂

Som alle relativt faste lesere av denne digitale notatblokka der undertegnede knoter ned tanker og infall som dukker opp i størrelse XL-knollen fra tid til annen kanskje har fått med seg så havnet Line og jeg midt opp i en kraftig kjedekollisjon på motorveien utenfor Oslo for et par uker siden.

Line og jeg gjorde som vi mener alle bør gjøre, nemlig stoppe og se om vi kunne gjøre noe, hjelpe, bistå, assistere kall det hva du vil.. Vel, vi endte opp med å treffe på og hjelpe 5 jenter på vei til julebord. Bilen deres var smadret foran og bak og alle 5 ble hentet en etter en av ambulanse. Vi hjalp de ut av bilen og gjorde det vi kunne inntil de profesjonelle tok over. I ettertid kan man si at det er godt jenter sliter med å finne eksakt antrekk for jeg tror det kunne gått værre om ikke bagasjerommet var smekkfull av bager og stæsj..

I dag kom en utrolig flott blomsterbukett på døra.

Bonus på bildet.. Litt pyntelys og verdens lateste 1,5 år gamle katt Cleo 🙂

Tusen takk til Anne, Helene, Mariam, Nina og Silje 🙂 Dere var tapre der dere satt og lå i ettertid av smellen..og sorry for å få dere til å le midt opp i det..det var nok litt vondt i magemusklene der og da 🙂

Jada, jeg vet, jeg er dritdårlig til å ta bilder 🙂

4 kommentarer
    1. Eg er så glad for at det var dere som var ute å kjørte den dagen….tenk om ingen stoppet..og ingen hjalp dem?
      En vakker bukett til vakre dere….som hjalp når det trengtes mest og at du fikk dem til å le…..er bare the icing on the cake <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg