Norges blogg.no-elite fredag 21 august 2015

Hvem er det egentlig….?

1 – kjedelig

2 – dørgende kjedelig

3 – redaktør i Nettavisen

4 – oppmerksomhetssjuk Paradise chick

5 – kjedelig

6 – har ikke peiling

7 – gjest Nettavisen

8 – morsom mann med spennvidde

9 – morsom kone til morsom mann

10 – tidvis interessant

11 – paradise chick på tjukken

12 – tidvis morsom og interessant

13 – zzzzzzzzzzzzzzzzzzz…..

14 – kjedelig

15 – kjedelig

Hvor er alle de morsomme skarpe bloggene? Her er jo stort sett bare intetsigende rosa- og outfitblogger.. Noen klarer å produsere en tekst en gang imellom heldigvis men jevnt over er topp 15-20 altfor mye besatt av duckfaces og body-show-offs..

Tråkke folk på tæra? Yes, det må til.. Jeg tråkker heller folk på tæra og ligger på 7 plass på 40+ gutter enn å gjøre noe annet enn det jeg gjør i dag..

Vixen awards.. Jeg tar imot billett.. Om ikke annet så jeg får hilst på Pappahjerte og frue 🙂 og skulle dere lage en bloggkategori som heter “rølpete dog samfunnsrefsende blogg” så melder jeg på Geriatriks-bloggen med en gang..

Ps! Det er ikke en ølboks av merke Heineken.. Det er en Ramløsaboks fra Sverige som guttungen har tegnet på..

3 kommentarer
    1. hm.. Hvor er alle de morsomme og skarpe bloggerne? Foreslår at du klikker deg innom min blogg. “Sannsynligvis norges nest morsomste blogg.”

    2. Jeg har vært innom flere av bloggerne på denne lista fordi jeg er nysgjerrig på hva det er som gjør dem så populære. Jeg ser ingen grunn til å gi toppbloggerne “karakter” . Mine synspunkter representerer ikke fasiten i forhold til hva som er “bra” eller dårlig”. Behovet for å kritisere kan ofte bunne i misunnelse – uten at vi er klar over det sjøl. Det er svært mange som har kritisert toppbloggerne.”Skjønner bare ikke at noen vil lese det der,asså!”(Underforstått :De burde heller lese MIN blogg!) NOEN , for ikke å si titusenvis av mennesker vil lese disse bloggene – og det er helt greit, for meg! Jeg har ingen ambisjoner om å klatre høyt på blogglistene. I denne sammenhengen er jeg Lykkelig Som Liten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg