10 ting du ikke vil høre etter ungene har lagt seg!

Det finnes kun en ting som er værre enn terrorisme, skolekorps, Hotell Cæsar og syngende radioreklame tilsammen….og det er bråk etter du har lagt ungene…

Mange tenker seg ikke om… Mange gir faen… Mange er uvitende… Mange kommer til å huske denne lista den dag de selv blir småbarnsforeldre… Så here we go… 10 ting du ikke vil høre etter du har lagt ungene:

10 – Gressklipperen til nabo’n

9 – Ringeklokka…

8 – Pappa… Jeg har bæsja….

7 – Røykvarsleren…

6 – Brrrrskradaladdabraddakoonkk…fra vaskemaskinen på vaskerommet…

5 – En i nabolaget som starter motorsagen sin….

4 – Rennende vann fra uventet sted..

3 – Pappa…jeg må spyyyyyyblarffff…

2 – Du kjære, vi må snakke sammen..

1 – Isbilen

2 kommentarer
    1. He-he…Nei, det kan jeg skjønne 😀 Jeg liker ikke en del av de lydene etter jeg har lagt meg selv jeg 😀 Men det er jo andre grunner til det da 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg