8 forskjellige “vente-ting”..

Som irriterer ræva av oss…

1) Vann som skal koke. “Komigjendaaahhh…”… Alt annet du setter på plata koker over bare du snur hodet vekk for å ta en titt i kjøleskapet..men vann..nix..kan dra på butikken og handle før det kommer så mye som en liten boble i kjelen.

2) Håndtverker/reparatører som skal komme hjem til deg. “Du kommer mellom 7 og 15 ja, så flott… Jeg tar meg fri hele dagen jeg”.. “Har selvsagt ikke noe annet å drive med enn å vente hjemme”.,

3) Ventemusikk på telefon.. Panfløyte er flott altså…og særlig kjente 80-tallsslagere på panfløyte.. Eller Kizz og AC/DC..

4) Rødt lys i lyskryss midt på natta. Ikke en bil i sikte men like viktig å stå stille en stund her ja.. Jadda…

5) Dagen man faktisk skal til tannlegen sett opp imot den dagen man mottar innkallingen. Frivillig venting på tortur. Trenger ikke tortur i Norge vettu..bare å sende en innkalling til tannlegen.

6) McDonalds-maten på Flå. Det er faktisk den treigeste fast-fooden i verden….

7) Legen på legekontoret. Tilogmed når du har planlagt lenge og godt og fått en av de første, om ikke den første timen så er de fortsatt forsinket. Er det noe de lærer på legestudiet tro?

8) Parkeringslappen… etter du har betalt og så står der med pekefingen inn i den åpningen der kvitteringen kommer deisende ned. Hvorfor i all verden gjør vi det…og hvorfor tar det så lang tid? Sitter det en liten tass inni maskinen og skriver?

2 kommentarer
    1. mat som koker og ting som fylles tar NULL tid om du snur deg men hundre år om du ser på
      vaskemaskinen min har sånn digitalviser på når vasken er ferdig…..men den er en lurendreier, når du tenker jezz 3 minutter igjen -da er det bare 3 minutter til neste cycle..wtf eg vil vite NÅR DEN ER FERDIG 😛
      eg ringte til telenor for eg har så høy telefon regning og vet du da sa han at at utenom alle de gangene eg ser sånn sms med gratis middag til kirkens nødhjelp og penger til UNICEF på sms LIV så er all min regning stort sett 5 sifret nummer….det er alle du ringer til som du må vente på….banken, posten,legen…..canal digital…..osv…..i tillegg til at du må høre på den jævla musikken på et yberelendig anlegg…..

    2. Det er jammen godt at døgnet har 24 timer 😉 Men noen ganger kunne det vært en fordel med sånn ca. 10 timer til 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg