Sorry Johaug-Norge.. Jeg tror ikke noe på dette..

Det er rett og slett for mange ugler på den mosegrodde postkassa..

Jeg tror at (men håper det ikke er sånn) Johaug, legen, gruppa, landslagssjef og ledelse rett og slett og for å si det rett ut juger så det renner av de for å redde stumpene av ett eller annet de har holdt på med.

Jeg mener spesielt legen må dra enda lenger ut på landet med sin historie. Alle som har vært på sydentur og blitt sjuke vet at det å dra på et lokalt apotek kan være litt helbredelsesbingo. Tilogmed jeg, som til vanlig ikke er spesielt kritisk til tabletter fruen ber meg ta når jeg er sjuk, spør meg selv "hva er det egentlig i disse greiene her" når jeg blir frisk av noe på 2 timer som jeg til vanlig bruker ei uke på. I tillegg: Er det noe alle vet så er det at du risikerer dobbeltsidig rennaræv ved bruk av medisiner i utlandet som er mye sterkere enn her i Norge. Ville Johaug og lege tatt sånne sjanser? Rimer det?

Tenkende på dette så finner jeg det helt usannsynlig at legen OG Johaug begge gikk glipp av hva som var i den kremen. At en profesjonell idrettslege skal gjøre noe sånt er like usannsynlig som at han skjeggmofsehomsen vinner kjendis 71 grader nord.

Det er også påvist at Johaug hadde 260 ganger mer av stoffet i blodet/kroppen enn det Contador hadde. På grunn av et munnsår? Hva gjorde hun med tuben da? Svelget den? La en stripe over, under og inni leppene?

Er det ikke bare å holde kjeft nå? Hun er tatt! Prestasjonsfremmende eller ikke, spiller ingen rolle. Hun er tatt.

Og forresten Johaug-fans… Jeg tror heller ikke noe på at dere hadde oppført dere på samme måte om en finne eller russer hadde vært i samme situasjon. Jeg tror det på ingen måte hadde skjedd at norske fans hadde sagt "ååå, har ikke russeren blitt straffet nok nå?"..

niks, nei, njet, never…

Ja, det er vanskelig å lese italiensk

#Johaug #doping #straff #langrenn #ski

7 kommentarer
    1. Selv tror jeg Johaug snakker sant, selv om jeg også kjenner saken bare via media. Men jeg er enig i det du skriver om at dersom det hadde vært en annen nasjons løper som hadde blitt tatt, så hadde tilliten vært svakere.

    2. Siden dama er en god klient av meg, vet jeg at hun var deppa og lei, hvem blir ikke det når en ikke kan smaæske på loverboyen sin i flere uker med lips som rett og slett ligner på pest og ikke minst kolera?????????
      Nåvel, nå er vesla back om track, og er en jævel på god gammeldags klinings .. dette har jeg direkte fra Johaugleiren! Leppene funker som faen, men bena har det ikke hjulpet en døyt på dessverre 🙁 De begynner å bli skranglete og fyrtstikklignede nå, og da hjelper det lite at hotlips ser ut som oldermors overdådige blomsterkasser 🙁

    3. Enig med deg! Unnskyldninger som “Det var vanskelig å få øye på dette stoffet da det ikke sto på engelsk” Er bare tull mener jeg. Det er legen sitt ansvar og finne ut hvilke stoffer som er i denne kremen. Google translate er ikke så vanskelig å forstå seg på. Og jeg fatter ikke hvordan di ikke kan ha visst dette. Tipper di tok en råsjangs. “Det er viktig at du ser bra ut for presse og media Johaug” Kremen er ute av kroppen innen så, så lang tid så vi krysser fingrene for at det ikke blir noe dopingtest før den tid.

    4. Når det er så totalt ufattelig at preparatet passerte legen, er det vel ikke så rart att Therese hadde 100% tillit til han.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg