Shit, jeg har glemt å ha 40-årskrise!!

Nå er det jo ikke slik at det ikke har vært kriser i årene fra jeg fylte 40 og til nå, men den 40-årskrisen mange menn opplever har liksom gått meg hus forbi.

Jeg sitter her og rett og slett spør meg selv:

Hvor i all verden er den fete motorsykkelen jeg burde hatt…sammen med skikkelig tettsittende skinnklær?

Hvor i all verden er sportsbilen med det feteste anlegget du noensinne har sett og hørt?

Hvor i all verden er brunfargen og de fete gullsmykkene?

Hvor i all verden er sixpacken, bicepsen, tricepsen og den feteste muskelræva etter alle timene på gymmen?

Hvor i all verden er det fancy skiutstyret av siste modell?

Hvor i all verden er hestehalen, fippskjegget og Esso-bansa?

Hvor i all verden er det ypperste av fiskeutstyr jeg ikke kunne la være å kjøpe?

Hvor i all verden er den superlette personaliserte tråsykkelen til 35 lapper jeg bare måtte ha?

Hvor i all verden er de 6 siste års jernsett fra Calloway med tilhørende golfklær?

Jaja..

Om 3,5 år er jeg 50… Vi får ta det da..

#mann #krise #40årskrise

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg