Dette har jeg ikke gjort i påsken!

Det er andre påskedags morgen, solen skinner, peisen knitrer, Mikkes klubbhus beveger seg på skjermen og jeg har en kaffekopp i handa.

Det er da jeg plutselig tenker på hva jeg ikke har gjort i påsken:

-jeg har ikke kjørt i kø til fjells

-jeg har ikke måkt frem ei hytte

-jeg har ikke pakket ut en milliard ting man egentlig ikke trengte ha med

-jeg har ikke spilt yatzy eller ludo

-jeg har ikke vært på ei hytte full av omgangssjuke (stor medfølelse)

-jeg har ikke sittet i en solvegg i bakken

-jeg har ikke vært i slalombakken

-jeg har ikke gått på langrennski

-jeg har ikke vært på afterski

-jeg har ikke pakket bilen med en milliard ting man egentlig ikke trengte ha med

-jeg har ikke kjørt i kø hjemover

-jeg har ikke stått pal i kø pga ulykker

-jeg har ikke kommet hjem til ødelagt fryser eller andre hus-greier som har gått istykker

Det jeg derimot har er å ha vært hjemme sammen med kone og barn. Vi har hatt bålpanne gående i hagen og grillet litt når vi har følt for det. Vi har sittet ute i hagen i solen og rett og slett kost oss glugg ihjel.

Vi har hatt, for å si det rett ut, en jævelig bra hjemmepåske.

Men..

Nå skal det visstnok snø igjen

Så denne dagen skal nytes.

I hagen 🙂

#påske #påskeferie #hjemmepåske

6 kommentarer
    1. Så koselig :-)) Ble hjemme vi også, ikke lei oss for det. Vært en knallfin påske værmessig. Men det er spådd nok varmegrader sammen med snøen som skal komme. Så det blir kanskje ikke mer enn det tærer på den gamle?! Håper det :-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg