Ex on the beach, Norge

Paradise Hotel på speed

Du har ikke lest mange aviser i det siste om du ikke har fått med deg at det nå sendes et nytt realityprogram som får Trianas Paradise Hotel til å se ut som en utgave av Mot i Brøstet bare castet med yngre folk. Så, for å stilne nysgjerrigheten skrudde jeg på Fem i går klokka 22 for å se hva dette egentlig er for noe. Jeg kan vel ikke si noe annet enn at jeg er glad jeg ikke satt sammen med avkommet og så dette, det hadde blitt kleint.

En haug med yngre folk er altså sendt til Mauritius for å feste, date, flørte…og få besøk av sine ex’er. Dette er da ingen spoiler siden jo programmet heter ex on the beach. Likevel blir ungdommene overrasket til stadighet.. det sier litt om brøkregnernivået i forsamlingen.

Allerede har det skjedd litt av hvert av kropp, flørt og dating…og sex.. OG de første gullkornene har allerede konmet: han «Vi hadde sex, men hadde liksom ikke sex»… hun «Du hadde tissen inne i meg da». «Fy faen..jeg tror dette er det første stedet noensinne der jeg har følt meg som den normale, hahahahahahahaha»…..

Jeg tar det for gitt at det kommer gullkorn som slår Laban og Mayo fra Pærra ned i støvlene…ja tilogmed hummer/reke historien til dokke-Iselin kan hende blir slått nå.

Melina with the big boobies skaper så mye drama som det går an sånn til å begynne med og setningen noe ala : «du er stygg, du er bleik, du er ingenting, snap snap snap, hør her» har vel allerede stengt inngangen til 90% av det norske arbeidsmarkedet i fremtiden. Skulle VG, Dagbladet og Nettavisen fortsette å fronte det denne dama sier og viser på bloggen hun selvsagt har startet, så vil de bare bekrefte at de ikke har skjønt en dritt av hva folk mener om dusteriet hva gjelder kropp og kroppspress.

Ex on the beach er litt sånn som ei trafikkulykke. Du har ikke egentlig lyst å se, men når det skjer så blir du sittende og bli fascinert på en helt egen måte… Du blir, ved å se dette programmet bare sittende å se på stadige små kollisjoner (pupper er et pluss) og samtidig venter du i spenning på at et eller annet skal eksplodere.

16-åringen kom hoderystende opp fra rommet i går.. «dette» pappa, «dette er Paradise på steroider»..

Jeg er enig…

(skjermdump google-søk)

2 kommentarer
    1. Før i tiden 90/00 tallet, så var det kun kvinnelige erotiske skuespillere som tok silikon, utrolig hvordan tidene forandrer seg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg