Enhver hockeykamp i Østfold starter med:

(oppdateres etter hvert)

Før turen går back to Sarpsborg 🙂

Mat må man ha 💪

Uten mat og drikke duger ikke helten..!

På plass i Sparta Amfi 🏒🏒🏒

Blir spennende 🙂 21 minutt til start nå

1-0, Sparta, Knold, etter massivt press. Tok 4,48

2-0, Grønberg , i powerplay

Pause. 2-0 Sparta ikke noe å si på. 2 mål i to telefoner. Ringerike med et par småfarlige sjanser

Offisiell skuddstatistikk 11-7

Kamp i gang igjen

Etter 15 min med Ringerikepress og mye års spill putter Knold og 3-0 Sparta. Vi får ikke ouck ut av sone

Og rett etterpå 4-0 ved Allen. Sparta kommer to mot 1.

5-0 Grønberg. Skudd og retur

Pause. 15 gode og 5 ræva minutter av Ringerike. Vi scorer ikke men Sparta putter 3 litt for lette mål. Skuddstatistikk er nå 28-15. Skuddstatistikken var 15-15 da det var igjen 5 minutter av perioden.

Da er vi straks klare for 3 periode.

5-0 ferdig.

4 kommentarer
    1. Jeg er ganske sikker på at jeg så deg på Svinesund i sommer? 🙂 Hadde tenkt til å si hei, men du satt i bilen og jeg var opptatt med å herje med de andre i bilen jeg satt i 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg