Jeg klager sjelden på dommerstanden, men;

Litt selvkritikk kan man kanskje bidra med?

Her kommer en situasjon fra kampen mellom Lillehamer og Ringerike i går.

Westman får hockeykølla klint i ansiktet

Ting skjer selvsagt i hockeykamper. Noe er med vilje og annet er uflaks. Uansett skal det dømmes for det.

Det har blitt slik nå at, og vi hockeyspillere i klubben snakker om dette, at det virker som om at terskelen for spillerne på de større lagene er høyere for å bli utvist da de spiller mot Ringerike, kontra den tegna tusj-terskelen ringerikespillerne virker å måtte forholde seg til. Innerst inne håper jeg jo at det ikke er slik for jeg vil ha rettferdig dømming for begge lag i alle kamper uansett motstander, men det er vanskelig å se noe annet enn det som har utviklet seg.

Men; Tilbake til situasjonen over..

Ifølge kilde svarer dommer til Westman, som naturligvis klager på at det ikke blir dømt, at:

“Dette var ene og alene din feil Westman”…

(nå kan du klikke på linken og se den på nytt)

Hvordan dommer kan si noe sånt i denne situasjonen fatter jeg ikke. Mener han at Westmann prøver å knekke kølla til Lillehammerspilleren med ansiktet sitt?

Nåvel..

Det var visst mer viktig å poengtere at Westmann måtte bytte drakt enn å snakke med en av de andre dommerne som må ha sett dette.

Brannfakkel fra meg: Dette var for dårlig dømt!!

 

#hockey #ishockey #2hockey #Get #1divisjon

Legg meg gjerne til på snap: Jimbo-33.

 

 

1 kommentar
    1. Tilbaketråkk: My Homepage

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg