Det skulle jo ikke være mulig, men….

Mega-ironisk applaus til alle som dro fra Oslo til Asker og Bærum for å trene…

 

Oslo stengte altså alt ned natt til tirsdag for å få folk til å samles mindre, reise mindre og holde seg mer hjemme.

Dette gikk tydeligvis ikke inn hos endel folk som da satt i sofaen sin hjemme og tenkte:

“Hei, dette gjelder jo selvsagt ikke meg”.

Og fortsatte med:

“Jeg har jo kort med inngang på alle treningsstedene i samme kjede jeg, da kan jo umulig denne stengingen gjelde meg selv om jeg bor i Oslo”.

 

Jeg utbryter, på vegne av alle andre som ikke gjorde dette:

Hvor dum går det an å bli?

 

Hvor inn i helvetes egoistisk går det an å bli?

Finnes det ingen liten tass av en samvittighet inne i hodet som sier at dette var en feil ting å gjøre?

Det kan godt være at de som gjorde dette var selveste dydsmønsterne i form av munnbinding, antibacking etc.. Det driter jeg i. Det ble tilogmed sagt fra helseministeren at slik reising skulle man ikke gjøre.

Dette er jo akkurat det samme som da myndighetene sa “ikke hamstre”.. og det første nordmenn gjør er å løpe ut og tømme butikkene for nær sagt alt fra bleier til brunost.

 

Nå er det f*** meg på tide å skjerpe egget skikkelig 

-vi skal begrense antall kontakter/mennesker vi møter i størst mulig grad

-vi skal begrense reisingen

-vi skal begrense festing etc

-vi skal være mer hjemme og kun sammen med få

-vi skal fremfort alt vise hensyn til at mange her i landet ikke tåler dette viruset, og derfor skal vi følge reglene.

 

Les: Flere med korona deja-vu nå?

Les: Her ligger folk strødd døde rundt i gatene

Les: Kari Jaquesson synes covid-19 er et pinglevirus

Les: Unnskyld, sleiket du på pengene du skal betale med nå?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg