Drittslenging om kjæledyr etter raset på Gjerdrum

Lavmålet tar ingen ende i 2020

Det er ikke måte på hva kommentarfelt inneholder og folk i kommentarfelt faktisk klarer å få seg til å si og mene.

Et ras er gått og mange hus er feid avgårde, knust til pinneved, det meste av det midt på natta. Mange har overlevd men dessverre er det også pr nå enda rundt 10 mennesker savnet.

En av de tidlige historiene var om et par som ble løftet ut av helikopter men parets kjæledyr, en dalmatiner-hund var igjen der i raset.

Det er her lavmålet begynner.

Folk begynner altså å slenge dritt til hverandre om det å etterlate eller ikke etterlate kjæledyr når en katastrofe skjer.

«jeg hadde aldri etterlatt hunden min»

»jeg hadde aldri etterlatt hamsteren min»

»jeg hadde aldri etterlatt ilderen min»

Det settes igang å diskuteres om hva man skulle og ville ha gjort om en selv var midt opp i dette.

«jeg har reisebur så jeg hadde putta hamsteren min inn og aldri dratt fra den»

»jeg hadde putta hamsteren min i lomma»

etc etc..

WTF…

Tror disse menneskene som sier slikt at du rekker spesielt mye når du surfer på stuebordet eller senga nedover lia på kvikkleire.. Huset knuses til pinneved rundt ørene dine og du skal bare en snartur ut i boden og hente reiseburet til hamsteren din?

Året 2020 har virkelig vært et crap-år..

Kommentarfeltet der disse folka boltret seg med drittslenging om dette midt opp i denne ras-tragedien bare understreker det.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg