Ehh.. Game of Thrones.. wtf…

Ble slutten skrevet av de samme folka som skrev slutten på Lost?

Det er sjelden jeg tenker wtf av en slutt på en serie. Jeg gjorde det da Lost slutta, og jeg gjorde det i går da Game of Thrones slutta.

GoT har vært en serie der jeg virkelig har venta på episode på episode. Mye har skjedd, både ventede og uventede, men det er rett og slett noe som sier meg at forfatterne av serien må ha sittet rundt et bord, klødd seg i hue og lurt på hvordan de skal avslutte, og unisont blitt enige da en eller annen sier “vi skakke bare la byen brenne da?”.

Og etter det…

Daenerys drepes (fordi hun ble stormannsgæren) av Jon Snow ved jerntronen…dragen brenner ned jerntronen og flyr avgårde med Daenerys…?

Jamie og Cersei Lannister steines til døde da borgen raser… en godgammel religiøs greie..

Tyrion Lannister “dømmes” til å være kongens høyre hånd… i en litt Seinfeld’sk “dømmes til å være butler” greie…

Jon Snow ble dømt til å leve som Nattens Vokter.. og tusla inn i skogen sammen med en haug andre..

Arya Stark ville utforske verden og satt seg på en båt…

 

Jeg vet ikke egentlig hvordan dette burde endt…men når min første tanke etter slutten er “ehh… javel”… så tenker jeg at det var ikke noe innertier.

Nåvel… 

Nå får man finne seg ny serie 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg