En litt frustrert 51-åring er dritt lei…

Jeg lurer på om det går an å bli mer dritt lei nå…

Jeg er dritt lei av korona i nyhetene

Jeg er dritt lei av korona i avisene og på nett

Jeg er dritt lei smittetall

Jeg er dritt lei myndighetene som ikke lytter til folket

Jeg er dritt lei av tekstmeldinger om smitte på skolen

Jeg er dritt lei meldinger om karantene og ikke karantene

Jeg er møkk lei konspi-tullinger som sprer feil-info i hvert jævla kommentarfelt

Jeg er lei anti-vaxere som bestrider vårt helsevesen

Jeg er på grensen til vanvittig lei munnbind meg her og der

Jeg er over grensen vanvittig lei folk som ikke setter seg inn i reglene for blant annet bruk munnbind

Jeg er dritt lei begrensinger på grunn av covid

Jeg er dritt lei av å ikke kunne få trene som vanlig

Jeg er dritt lei av utsetting av kamper etc..

Jeg er ekstremt lei av snakk om testing, testing, testing

Jeg er dritt lei absolutt alt som har med covid å gjøre…

Jeg er møkk lei av at Norge har satt seg i en situasjon som gjør at hele landet straffes fordi man har pint sykehusdrift ned på et minimum og derfor ikke tåler litt mer trafikk enn vanlig før det er krise…

Jeg er hinsides dritt lei av norske politikere som har kjørt strøm-norge i dass.. og nå sender regninga til folket

Jeg er satan lei Støre og Vedum som påstår at strømstøtte koster så og så mye… Det gjør ikke det… Det koster ikke Norge noen ting… Det er bare mer-inntekten pga sinnsvake strømpriser som reduseres litt..

Det er sikkert mye mer jeg er dritt lei av og…

..men nå ble jeg lei av å skrive og…

 

 

 

 

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg