Fjordkraftligaens topp 5 pr nå

Det er landslagspause. Norge bryner seg på Latvia i Leangen Ishall.

Noen spillere bruker tiden til å lege sår og vonde kropper. Noen drar på guttetur (så jeg et sted). Andre sitter og synes at lokale golfbaner burde åpnet igjen siden det er sol og fint vær.

 

Jeg tenkte jeg kunne se på noen statistikker.. disse finnes også på “Fjordkraftligaen” siden med bilder, farger og fine kolonner.. men er du allerede her så er det greit å skumme gjennom.

 

Poengtoppen

26 (8+18), Patrick Thoresen, Storhamar

25 (7+18), Alex Dostie, Stjernen

24 (10+14), Dan Kissel, Stavanger

23 (11+12), Kristian Jakobsson, Sparta

23 (12+11), Eirik Salsten, Storhamar

(fun fact: alle de med 1 poeng ligger på delt 177-plass)

 

Scoringstoppen

14, Thomas Olsen, Vålerenga

12, Eirik Salsten, Storhamar

12, Stian K. Nystuen, Stjernen

12, Anton Holm, Frisk Asker

11, Kristian Jakobsson, Sparta

11, Austin Cangelosi, Stjernen

11, Parker Bowles, Manglerud Star

 

(det er 59 spillere med 1 mål)

 

Pasningstoppen

18, Patrick Thoresen, Storhamar

18, Alex Dostie, Stjernen

16, Nick Piccinich, Stjernen

15, Mathis Olimb, Vålerenga

14, Dan Kissel, Stavanger

14, David Morley, Frisk Asker

14, Hampus Gustafsson, Frisk Asker

 

Minutt-toppen

52 min, Håvard Salsten, Sparta

52 min, Thor Jørgen Friestad, Ringerike

41 min, Adrian S. Danielsen, Storhamar

35 min, Benjamin Byrkjeland, Stjernen

34 min, Jonas D. Løvlie, Storhamar

 

Målvaktstoppen

93,7%, Tobias Normann, Sparta

92,9%, Preben R. Arntsen, Stjernen

92,8%, Henrik Holm, Stavanger

92,1%, Tobias Breivold, Vålerenga

91,8%, Trym Gran, Lillehammer

(58 spillere som har regget kamper har 0 minutter)

 

Powerplay-toppen

24,3% – Sparta

21,1% – Stavanger

20,3% – Storhamar

20,3% – Vålerenga

19,0% – Ringerike

 

Penaltykill-toppen

91,2% – Vålerenga

90,9% – Manglerud Star

89,8% – Stavanger

85,7% – Lillehammer

83,1% – Stjernen

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg