Forbannede Facebook og Messenger lyder

Nå tilter det snart for meg…

Er det noe jeg hater mer intenst enn rasisme, urettferdighet, dobbel- og trippelbeskatning av penger, veps, fårikål, sår i øret, tannverk og tugger i rompehårene så er det lyder på telefonen når det ikke skal være lyder…

Det går meg helt på nervene. Jeg snakker altså ikke om lydene som kommer når du får en melding osv.. jeg snakker om lyder som kommer når du skriver og mottar tekst inne i messenger.

 

Lyder er av på den generelle…

Denne finner jeg inne i messenger.. altså når jeg trykker på bildet mitt og går til lyder der.
Denne får jeg f*** meg ikke slått av!!!

Jeg har selvfølgelig også slått av tastaturklikking osv..

Jeg vil ikke ha klikketiklakk-svisj-svosj når jeg skriver og mottar inne i messenger…

Aaaaaaaargh!!!!

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg