God jul til hockeyfolket

Ingen nevnt, ingen glemt, rett og slett god jul til hockeyfolket i Norges langstrakte land.

Det er lille julaften, treet er oppe men ikke pyntet enda. Tradisjonen er pynting på kvelden, så da blir det pynting på kvelden.

Jeg er ikke toppidrettsutøver så en duggfrisk øl er innenfor rekkevidde her jeg sitter.

For meg handler julen om stillhet og ro, være med familie, god mat, godt drikke samt sove litt lengre på morgenen.

Jeg har ingen spesielle ønsker til jul. Ikke på egne vegne hvert fall.

-jeg ønsker at rotet i MS og L.I.K ryddes opp i og at hockeyen, sporten, kommer ut av det i best mulig grad.

-jeg ønsker at ishockeyforbundet tar de grep de må og skal ta uavhengig av hvordan det første ønsket går.

-jeg ønsker at man nå ser hvor skadelig slike saker er for omdømmet «vårt» og at alle klubber nå kommer seg til tæring etter næring prinsippet.

-jeg ønsker meg 2 kamper i romjulen som går for bra med folk, uten de store kontroverser.

-jeg ønsker alle god tur til og fra hallene. Kjør som folk, ikke stress, start heller 10 minutter tidligere og ikke risiker noe. Vi har ikke noen å miste i norsk ishockey.

Jeg ønsker alle spillere, trenere, lagledere og annet apparat, supportere, arrangement-staber, journalister, kommentatorer og alle andre som jobber for å få produktet norsk ishockey opp og frem en riktig så god jul.

…og så er vi i gang igjen om ikke så mange dager.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg