Hurra; Vi har fått flystripe ned til hallen

Nå kan bortelagene lande med småfly her

Det er en ganske interessant stripe Ringerike Kommune ved park og anlegg (om jeg har forstått dette riktig) har anlagt fra Ringeriksgata og ned til og forbi Schjongshallen.

På min lille promenade på høyden over flystripa i dag kunne jeg observere ikke mindre enn 4 biler som hadde det skikkelig travelt nedover sletta og bort til fotball-området.

Den skarpe leser kan jo nå lett se at vi som driver med idrett på høst/vinter/vår nå har blitt gitt muligheten til å parkere utenfor asfalt, plumpe i sørpe, leire, vann (fordi det er drit mørkt der) men heldigvis da ha en feiende flott stripe å følge ned til hallen og tilbake til bilen… ja selvfølgelig med mindre det kommer biler da..for stripa er smalere enn øya mine godt utpå lørdagskvelden da frua spør om jeg driver og sovner.

Hvorfor i all verden gjorde dere ikke en skikkelig jobb?

Hvorfor i all verden asfalterte dere ikke full bredde?

Hvorfor i all verden satte dere ikke opp permanent lys?

Jeg kan fortelle at allerede nå har småskadene kommet på kantene her, og enda har ikke en eneste brøytebil/traktor vært her med skjæret/skuffen.

Dette er rett og slett for dårlig og litt pinlig

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg