Jeg gruer meg; Dette kan bli ille

Hva er det jeg begir meg utpå…

Dette blir ille

Dette blir verre enn lilletåa i bordbeinet

Dette blir verre enn å se på partilederdebatt

Dette blir verre enn å truge ut en tørr halvkilos

Dette blir verre enn neglebåndsbetennelse

Dette blir verre enn splashvann på rompeballene

Dette blir verre enn pirker’n hos tannlegen

Dette blir verre enn å nappe mange nesehår samtidig

Dette blir verre enn en puck i kjeften

Dette blir verre enn å holde dama i handa når a føder

Dette blir verre enn MDG

Dette blir verre enn Hønefosstrafikanter i rundkjøringer

Dette blir verre enn buse med følgesnørr

Dette blir verre enn diktanalyse og “drøfting” av tekst…

 

Dette blir ille…

 

Jeg skal se på herrelandskamp i fotball

 

Norge mot Malta

 

Gruer meg..

Skikkelig…

 

Oppdatering under kampens gang:

-spilt cirka 18 minutter.. 1 halvsjanse Norge.. Malta nesten ikke over midten

-begynner å lure på om jeg har no maling jeg kan skvette på en vegg og se på isteden

-ca 25 min… barnelærdom er å holde øya åpne når man skal nikke…

-ca 28 min.. corner og kvartsjanse til Malta

-ca 30 min.. halvsjanse til Norge

-lurer på om det er mer bevegelse i veslemannen.. sjekker VG/Dagbladet

-ca 33 min.. langt kast, stuss og nikk i mål.. 1-0 Norge.. av en eller annen

-hvis det skjedde noe fra 35-38 min så så jeg det ikke.. måtte tisse..

-ca 40 min.. bra sjanse Norge.. ball i tverrligger

-ca 45 min, straffe og mål Norge etter Malta kjører en dobbel nelson i Jon Røningenstil i feltet

Da ble det pause på 2-0…

jaggu raste det ikke skikkelig mht veslemannen nå og…

-kampen er i gang igjen..

-halvsjanse Norge etter 1,5 min

-ny halvsjanse etter 52 min–

Er det lov å gi målvakta til Norge en stol?

-må faktisk innrømme at Norge har 1 stk god foppalspiller i Ødegaard

-Malta har ikke tid til bankett osv.. gutta må hjem på jobb

-bare sånn for å si jeg ikke har sovna.. men nå skjer ikke en dritt..

-det er bevegelse i veslemannen da (fjellet altså)

Det mest imponerende med 2 omgang så langt er at kommentatorene klare holde entusiasmen oppe

-ca 84 minutter.. halvsjanse Norge.. skudd utenfor..

-ca 87 minutter.. Malta var innenfor 16-meteren til Norge

Der var det ferdig gitt.. ble 2-0..

Nå til noe spennende..

 

Veslemannensendinger…..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg