Jeg håper du koser deg jeg Støre

For det er jo snart jul

Jeg håper du koser deg i en god og varm leilighet.

Jeg håper du koser deg i en god og varm statlig betalt leilighet.

Jeg håper du koser deg med leilighet med masse lys og pynt.

Jeg håper du koser deg i førjulstiden med gode middager og godt i glasset.

Jeg håper du ikke stresset for mye med julehandelen..

Jeg håper du koser deg med en tom regningsbunke nå som julen står for tur.

Jeg håper du koser deg i julen på tross av å være statsminister for et folk som sliter litt

Jeg håper du koser deg på tross av alle priser som har steget rett i taket…men det betyr kanskje ikke så mye for deg?

Jeg vet at du koser deg i julen siden dere var kjempesnille med sosialhjelpsmottakere og ga de hele 1000,- ekstra for å virkelig få kose seg i julen.

Jeg håper du koser deg i julen og i førjulstiden Støre, gjerne så mye at du kan si at du koste deg på en måte for Norges befolkning.

…for det må du nesten..

For en veldig stor del av Norges befolkning gruer seg nå til jul…og enda mer til januar da strømregningen for desember kommer.

Folk er fortvilte og må velge mellom mat og strømregning.

Folk er nedbrutte fordi de trodde det var deres tur til å ha det litt bedre.

Tar du deg en tur på feks Facebook Støre så vil du se og lese om skjebner som er et direkte resultat av din politikk og din uvilje til å gi det norske folk strøm-forutsigbarhet som feks 50 øre makspris ville betydd. I steden for reiser du rundt på første klasse og lirer av deg floskler på skattebetalernes regning. Skattebetalerne som nå vender deg og regjeringen ryggen fordi du rett og slett tenker mer på Europa enn på de du er statsminister for… (Norge.. hvis du hadde glemt det)

Men det er gjerne slik at du er ute å lobbyerer for en stilling ute i Europa slik Stoltenberg har gjort.

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg