Jensen, narko, korrupsjon, loven samt folkets oppfatning

Er norske domstoler hinsides vanlige folks oppfatning av lov og rett samt straffeutmåling?

Du skal ha gravd hue rimelig langt ned i sanden om du ikke har fått med deg saken om politimann Jensen, hasjbaron Cappelen samt korrupsjonsanklagene som nå har endt i en foreløpig dom på 21 år på Jensen og 13 år på Cappelen.

Les: Jeg tipper Jensen ønsker han bare hadde drept noen https://geriatriks.blogg.no/tipper-jensen-skulle-onske-han-bare-hadde-drept-noen.html

Hva er egentlig denne saken..sånn enkelt forklart?

Cappelen har smugla dritmye hasj inn i Norge.

Jensen har vært innblandet i dette i en eller annen form.

Domstolene/politiet mener Jensen er korrupt og har medvirket til narkosmugling.

Veldig mange andre mener noe annet.

I et intervju i dag blir samboeren spurt: «mener du Jensen er uskyldig?»

Hun svarer noe ala: Vel, Jensen mener vel selv kanskje ikke at han er helt uskyldig, dette fordi han har strukket strikken skikkelig langt alle veier i sitt arbeid, men om han og jeg mener han er uskyldig når du ser dommen på 21 år, ja absolutt. Denne dommen er horribel.

Jeg er komplett enig!!

Hvor mye Jensen har gjort og ikke gjort er nå en ting. Den straffen han får er noe helt annet.

Terrorister som dreper og slakter mennesker får 21 år.
Pedofile som ødelegger babyer og små barn for livet får 3-8 år.
osv, osv, osv, osv…

Cappelen som var hjernen og sjefen for hele narkobanden får 13 år..

Jensen får altså foreløpig 21 år. Dette uten, som jeg forstår det, ett eneste konkret bevis annet enn Cappelens ord..dvs altså bare indisier.
Ett eller annet har han gjort, bevis gjerne noe annet, men inntil videre er det det jeg tror.

 

For meg handler dette om noe annet egentlig. For meg handler dette om den vanvittige situasjonen at pedofile, voldtektsmenn (og kvinner), etc får fisle-straffer de knapt merker før de er ute igjen og fortsetter å ødelegge menneskeliv, mens Jensen altså dømmes til lovens strengeste fengselsstraff fordi påtalemyndighetene mener han har «lurt» politiet. Håpløst.

Til Eirik Jensen:

Jeg håper du har boka klar om du faktisk får 21 år for dette. Jeg håper du gir ut en bok der navn på navn innenfor politiet avsløres. Alle disse årene med oppdrag bare du og sjefer har visst om, shit for en bok det ville blitt. Den skulle til og med jeg kjøpt.

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg