Min kronikk publisert på Nrk-ytring

Når gikk du sist på uanmeldt besøk?

Det var overskriften på en tekst jeg sendte inn til Nrk.ytring for en uke siden. Det er ikke noe automatikk i at de tar en tekst inn så jeg må innrømme en viss spenning mht om Ytringredaksjonen ville bruke den. Det ville de, dog måtte jeg gå en runde til med den og finpusse litt.

Den publiserte teksten kan du lese ved å klikke : HER

Dette er stort for en som stort sett skriver om hockey og en og annen samfunnshverdagslig ting.

Teksten handler rett og slett om hvordan samfunnet har blitt og hvordan vi ikke nær sagt gjør noe uten å avtale først pr telefon, og helst kun med tekstmeldinger for å slippe snakke med noen..

Kan ikke si noe annet enn at det er litt “gromt” å bli publisert på statskanalens webside.

 

Mesk deg med andre av mine tekster HER 

 

Snap: Jimbo-33

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg