Min ikke-sportslige årskavalkade 2019

12 innlegg om alt og alle, men ikke hockey, og absolutt sponsefri.

Det er ikke til å stikke under en stol at det er mest hockey det handler om i denne bloggen, men den har også en overskrift som heter “om alt og alle”. Jeg er ganske fornøyd med at jeg har meninger og klarer sette de “på papir” slik at mannen i gata også noen ganger høres.

Videre er jeg ganske fornøyd med at jeg innimellom faktisk klarer treffe noe hos lesere som gjør at det skaper engasjement i hele Norge.

For alle de som leser som ikke vet hvem jeg er: Jeg heter Jim, er 49 (blir 50 i august), jobber i Spenncon (konstruksjon) på 26 året, er gift, har barn, katter, hest, hus, biler, gjeld, spiller ishockey for/på Ringerike på 41 året på rad og spiller golf (når jeg rekker) med ca 13 i hcp.

Jeg legger ikke skjul på at det er kjempemorsomt å se seg selv på topplisten slik jeg gjorde nå i Desember, men det er ikke målet med skrivingen i seg selv. Målet er å bidra i samfunnet og kanskje være med på å forandre meninger om enkeltsaker rundt omkring… og kanskje være litt “bikkje” i tillegg.

Alle mine tekster her og de du ellers måtte finne er frie til å deles og brukes.

 

Januar

Kan du abortere en så kan du abortere to.

Februar

Hypokondernes egen reality-tv…i beste sendetid

Mars

Hva er det Sophie Elise og likesinnede ikke skjønner?

April

Syklister til besvær i trafikken

Mai

Automat1: Dette var bullshit fra ende til annen

Juni

Shit; Jeg skulle jo ha sommerkroppen 2019

Juli

Glem klimakrise og fattigdom. Vi har et større problem: Pølsebrød

August

Vi trenger et nasjonalt fantasi-løft for barn

September

Fy faen Oslo… Gratulerer

Oktober

Hei Gamling: Her er en gulrot, takk for at du bygde landet

November

Lærer som diskriminerer gutter

Nei, du får ikke 70 tusen pr fosterbarn

Desember

Fy faen foreldre: First Price Unger..

Barneoppdragelse – Færre mobbere som vokser opp

Selvmord: Tabu å snakke om, eller tør vi nå?

 

Igjen: Alle mine tekster kan fritt deles og brukes.

Legg meg gjerne til på snap: Jimbo-33

 

Ehh.. Øh.. ps!.. når det gjelder det med sponsefri…

Jeg hadde ikke tatt meg nær av henvendelser fra noen som ville meg noe godt… som feks et kjøkkenfirma som sier “hey Jim, vi ser du laget mat på et litt eldre kjøkken. Vi pusser det gjerne opp totalt om du skriver om prosessen daglig”. Sånne henvendelser er mer enn velkomne…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg