Nav-brevet ; Ingen rutinesvikt, kun kompetanse- og empatiløst

Igjen har vi altså en offentlig ansatt, denne gang en byråkrat, som tror man kommer unna med komplett idioti til tross for alle de sosiale medier som i dag finnes.

Alle har vel lest dette Nav-brevet nå så jeg gidder ikke gjengi noe av det. Det som overrasker meg mest nå er det samme som overrasker meg gang på gang ellers, og det er hva disse byråkratene og offentlig ansatte tror de skal komme unna med.

Og; enda mer viktig;

Hvorfor lærer de ikke?

I vår tid med Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter for å nevne noen så tar det sekunder fra noen legger ut noe til hele Norge leser om det.

Denne Nav-ansatte som skrev dette brevet til en person som trenger hjelp bør få massivt med hjelp før h*n noensinne får jobbe opp mot brukere noensinne igjen.

Dette var ikke rutinesvikt. Dette var kompetanseløst, empatiløst og komplett idiotisk oppførsel fra en offentlig ansatt mot en person den offentlig ansatte er ansatt for å hjelpe.

Jeg tror nok at hadde en privat ansatt sendt et brev fra et firma til en kunde med samme frekkhet ville nok ikke h*n hatt jobb spesielt lenge.

Denne Nav-ansatte bør få en skrape..og sånn sett bli pålagt av sin sjef å møte Nav-bruker personlig og stå skolerett og be om unnskyldning for å ha behandlet en medborger som søppel.

 

 

 

3 kommentarer
    1. H*n burde mistet den jobben. At man tillater seg. Tipper dette bare er en av mange som har opplevd noe lignende.
      Er det noe jeg er livredd for er det å behøve hjelp fra NAV…
      Virkelig på sin plass at det kom ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg