Pride bringer frem de dømmende kristne

Det er pride-måned. Egentlig en måned som burde være komplett unødvendig i år 2021, men dessverre så er den det.

Det er fortsatt altså i år 2021 fortsatt behov for en måned som hjelper homofile og lesbiske å få en bedre hverdag. En hverdag de aller fleste av oss tar for gitt fordi vi tilfeldigvis har en «akseptert» legning blant «folk flest».

Slik skal det jo selvfølgelig ikke være.

Holder man seg til lover og regler og lever livet sitt ihht det skal det da være knekkende likegyldig for Ola og Kari Donk om en mannlig nabo har et forhold til en mann, eller om en kvinnelig nabo har et forhold til en kvinne.

Det blir rett og slett for dumt å se mennesker blande seg i hvem andre mennesker har forhold og sex med.

De verste… De kristne. De som sitter og snakker om å følge bibelens ord. De fordømmer menneskers valg over en lav sko med Guds ord som sannhetsgehalt. Pride bringer faktisk frem de dømmende kristne på samme måte som rasistene dukker opp i kommentarfelt der innvandrere er omtalt.

Hvis du trodde kommentarfelt der Lan Marie Berg får så hatten passer er saftige bør du ta deg en tur til et kommentarfelt under et innlegg der en homofil ber pent om å få leve livet sitt i fred. Eller let opp innlegget der farmen-blondinene stolte fortalte de skulle bli foreldre. Disse kristne kommentarfelt-krigerne er fordømmende og ekstremt lite tolerante.. litt stikk i strid med Jesu ord..om jeg ikke husker feil..?

«Du skal ikke dømme andre».. heter det ikke det? Det synes jeg faktisk er et bibelord man gjerne kan bruke.. og etterleve. Vel, med mindre du er dommer i idrett eller rettsvesen da.. dah ere greit.

Jeg synes faktisk prester og andre høytstående kristne folk burde gå i bresjen snart nå å få slutt på denne diskrimineringen og fordømmelsen av helt vanlige mennesker som tilfeldigvis er glad i et menneske av det samme kjønn.

Det at det sitter folk rundt omkring i dette land og prater dritt om andre bare fordi noen setninger i en 2000 år gammel bok, som igjen bare er en samling av noen skriftruller, sier at sånn og sånn er rett.. er jo bare skammelig.

Til alle dere fordømmende kristne folk som dømmer med Bibelen i hånd har hvert fall jeg en kort beskjed:

Drit og dra!!! 

6 kommentarer
    1. Du skriver at pride bringer frem de dømmende kristne.. tja, muligens.. du skriver de er de verste.. nope, islamister er de verste. Jeg har aldri opplevd noen tilrop, overfall osv fra såkalte kristne.. men islamister, hele tiden. En tid gikk jeg med forsvarsspray, det bare økte frykten, så det måtte jeg slutte med.

      1. Jeg skriver om det jeg opplever og ser, spesielt på nett.. og fordømmelsen der. Den hetsen jeg ser homofile og lesbiske opplever der fra Ola og Kari Nordmann, spesielt øitt opp i alder er ikke ok..

    2. Jeg har heller ikke sagt at noe er ok, jeg kommer med innspill til ditt innlegg hvor du beskriver Kari og Ola som kommer med dumme kommentarer på nettet, et sosialt medium der alle hetses og krenkes, null unntak, som de verste homofobene. Det er ikke de som kommer i gjenger, med kniv og skal ta deg, regner med du er homo selv siden du kan uttale deg om hva som oppleves verst for homofile. Du får fortsette å ta de eldre kristne du, regner med du er homo selv siden du er så bastant når andre kommenterer her.

      1. Neida, jeg er ikke homofil selv. Det utelukker ikke meg i å ha en mening om temaet. Det jeg forsøker beskrive er hverdags-hetsen som gjøres av såkalte «godt-folk». Det du beskriver er kriminalitet som er politisaker og ikke ren skjær idiotisk holdning fra medmennesker som liksom skal være ordentlige.
        Om det er noen som er bastante her så er det vel strengt tatt deg..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg